X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 اسفند 1395, 13:51
کد خبر: 22218
خبرنگار: khani
نظرات: 1

استعفای ویسی شایعه است

اخوان : دربی سختی در پیش داریم

اخوان : دربی سختی در پیش داریم اخوان : دربی سختی در پیش داریم
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: خبرهایی که از عبدالله ویسی مبنی بر استعفایش در صورت پیروزی مقابل ذوب‌آهن منتشر شده شایعه است و چنین موضوعی وجود ندارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد وضعیت سپاهان پس از تعطیلی چند روزه تمرینات این تیم، اظهار داشت: پس از چند روز تعطیلی و استراحت، اولین جلسه تمرینات تیم با حضور همه بازیکنان امروز ساعت 12 شروع شده است و باید تمرینات انجام شود تا مشخص شود تیم در چه شرایطی قرار دارد.
وی گفت: بازیکن مصدوم نداریم اما سه نفر از بازیکنانمان محروم هستند و نمی‌توانند مقابل ذوب آهن بازی کنند.
اخوان در خصوص بازی روز یکشنبه مقابل ذوب آهن، بیان کرد: بازی سختی است و باید تمام تلاشمان را انجام دهیم. روز جمعه هم قرار است بازی تدارکاتی داشته باشیم اما هنوز مشخص نیست که با کدام تیم بازی می کنیم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه گفته می شود عبدالله ویسی با برد مقابل ذوب آهن استعفا می‌دهد، عنوان کرد: چنین چیزی وجود ندارد و ویسی اصلاً این حرف را نزده و تمام این صحبت‌ها شایعه است.
وی در پاسخ به این سوال که منظور دبیرکل فدراسیون فوتبال که در نشست خود اعلام کرده است باشگاه سپاهان یک پرونده در فیفا دارد، کدام پرونده است خاطرنشان کرد: در مورد وجود پرونده باشگاه سپاهان در فیفا باید از باشگاه سوال کنید. من در سال‌های قبل در باشگاه سپاهان نبودم و اطلاعی ندارم.
اخوان اضافه کرد: اگر باشگاه سپاهان پرونده‌ای هم دارد از سال‌های قبل بوده و در اختیار مدیریت باشگاه سپاهان است و ارتباطی به ما ندارد. باشگاه سپاهان امسال پرونده‌ای در فیفا ندارد
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها