X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 اسفند 1395, 10:44
کد خبر: 22249
خبرنگار: khani
نظرات: 7

اتفاق خوب در فصل بد سپاهان

افزایش 322 درصدی تماشاگران سپاهان با افتتاح نقش جهان

افزایش 322 درصدی تماشاگران سپاهان با افتتاح نقش جهان افزایش 322 درصدی تماشاگران سپاهان با افتتاح نقش جهان
با نقل مکان سپاهان از ورزشگاه فولادشهر به نقش جهان تعداد تماشاگران بازی‌های خانگی این تیم رشد 322 درصدی داشته است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، 9 هفته نخست فصل جاری آخرین میزبانی‌های سپاهان در ورزشگاه فولادشهر صورت گرفت و مجموع تماشاگران بازی‌های خانگی این تیم در پنج دیداری که شاگردان ویسی در فولادشهر برابر پدیده، استقلال خوزستان، پیکان، پرسپولیس و سیاه جامگان برگزار کردند 19 هزار و 950 نفر شد.
در هفته یازدهم سپاهان اولین میزبانی لیگ برتری خود در ورزشگاه نقش جهان را برابر فولاد تجربه کرد. صبای قم، استقلال، نفت تهران، نفت آبادان و ماشین سازی دیگر تیم‌هایی بودند که سپاهان در لیگ از آنها پذیرایی کرد و مجموع تماشاگران سپاهان در این دیدارها 65 هزار و 500 نفر اعلام شد.
بدین ترتیب در میزبانی‌های این فصل سپاهان در ورزشگاه فولادشهر به طور متوسط 3 هزار و 910 تماشاگر حضور داشته‌اند اما این متوسط در میزبانی‌های سپاهان در 6 بازی لیگ برتری ورزشگاه نقش جهان 10 هزار و 916 تماشاگر است که رشدی نزدیک به 280 درصد را نشان می‌دهد.
افزایش 322 درصدی تماشاگران سپاهان با افتتاح نقش جهان

این در حالی است که سپاهان در این فصل اوضاع خوبی نداشته است و شوق حضور تماشاگران در ورزشگاه جدید به نوعی خنثی شده است. همچنین اگر در این آمار تعداد تماشاگران سه بازی جام حذفی برابر پارس جنوبی جم، سایپا و نفت تهران را لحاظ کنیم به متوسط 12 هزار و 611 نفری در هر بازی می‌رسیم که افزایش 322 درصدی تماشاگران در بازی‌های خانگی نقش جهان را نشان می‌دهد.
سپاهان تا این مقطع از فصل لیگ برتر با 85 هزار و 50 تماشاگر در بازی‌های خانگی بالاتر از تراکتورسازی سومین تیم پرتماشاگر لیگ است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها