X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 اسفند 1395, 19:18
کد خبر: 22278
خبرنگار: khani
نظرات: 26

اولتیماتوم نگرفته ام

ویسی: 6 بازیکن را برای دربی اصفهان نداریم

ویسی: 6 بازیکن را برای دربی اصفهان نداریم ویسی: 6 بازیکن را برای دربی اصفهان نداریم
سرمربی تیم سپاهان گفت:امیدوارم دربی خوبی در پیش باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت:در این بازی لی، دروازه بانمان را نداریم. مهرداد محمدی و احسان حاج صفی را نداریم. طالب ریکانی، قائد رحمتی و پاپی را هم نداریم.بنابراین 6 بازیکن را برای دربی اصفهان نداریم. با این حال امیدوارم دربی خوبی در پیش باشد.
وی در ادامه درباره خستگی ذوب اهن بابت بازی های آسیایی افزود: شاید به ضرر ما هم باشد. آنها در مسابقات بزرگی بودند. تمهیدات لازم را انجام دادیم. ذوب آهن در لیگ قهرمانان بازی داشت و ما باید کنترل اوضاع را داشته باشیم.
سرمربی سپاهان درباره علت افت تیمش خاطرنشان کرد: استرسی که به تیم ما وارد شد. مردم انتظار داشتند تیم قهرمان باشد و در رده های اول و دوم حضور داشته باشد. از آنها عذر می خواهم. فقط به یک برد احتیاج داریم. معذرت خواهی بزرگی به هواداران بدهکارم. از مصاحبه قبلی من ناراحت شدند. با آنها که ناراحت شدند صحبت کردم. منظور من یکی دو نفر خاص بود.
ویسی در پایان درباره اینکه آیا به او اولتیماتومی داده شده است گفت: به من اولتیماتوم ندادند اما مدیریت گویا در رسانه ها صحبت کرده است. یک مدیر می آید و روحیه می دهد و دیگری اینطور رفتار می کند. من حرفی ندارم. انشالله ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد و احترام می گذارم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها