X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 اسفند 1395, 10:25
کد خبر: 22284
خبرنگار: khani
نظرات: 1

بازگشت احتمالی مدافع جوان به ترکیب

چه کسی جانشین کاپیتان می‌شود؟

چه کسی جانشین کاپیتان می‌شود؟ چه کسی جانشین کاپیتان می‌شود؟
مدافع جوان سپاهان احتمالاً به خاطر محرومیت کاپیتان این تیم به ترکیب اصلی بازمی‌گردد.
به گزارش پابگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، احسان حاج‌صفی یکی از سه بازیکن محروم سپاهان در شهرآورد اصفهان است که عبدالله ویسی باید به فکر جایگزینی برای او در دیدار با ذوب‌آهن باشد.
از آنجا که آرمین سهرابیان به همراه حاج‌صفی تنها مدافعان چپ تخصصی سپاهان در فصل جاری هستند طبیعتاً این بازیکن 21 ساله تنها گزینه جایگزینی کاپیتان محروم تیم خواهد بود. آنچه حضور سهرابیان در جمع 11 مرد اصلی ویسی را محتمل می‌کند این است که این مدافع گرگانی در مقطع ابتدایی فصل یکی از بازیکنان ترکیب اصلی سپاهان بود و از جمله در دیدار رفت برابر ذوب‌آهن نیز از ابتدا به میدان رفت.
در مقابل اما آنچه تردیدهایی را درباره بازگشت سهرابیان به ترکیب اصلی سپاهان به وجود می‌آورد یادآوری این نکته است که این مدافع جوان در آخرین دیدار تیم اصفهانی حتی در لیست 18 نفره نیز حضور نداشت. در دیدار برابر پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر سهرابیان حتی روی نیمکت ذخیره‌های سپاهان هم دیده نمی‌شد تا اینطور به نظر رسد که این بازیکن برخلاف مقطع ابتدایی لیگ جایی در برنامه‌های تاکتیکی ویسی ندارد.
با این وجود، با توجه به محرومیت حاج‌صفی به نظر می‌رسد که سرمربی سپاهان چاره‌ای جز بازگرداندن مدافع جوان تیمش به ترکیب نداشته باشد.
باید دید سهرابیان که آخرین بار در دیدار برابر استقلال خوزستان از هفته هجدهم لیگ برتر در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفت پس از یک ماه و 11 روز به ترکیب تیم اصفهانی برمی‌گردد یا خیر.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها