X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 اسفند 1395, 18:47
کد خبر: 22302
خبرنگار: khani
نظرات: 32

این برد را به هواداران تبریک می گویم

ویسی:نمی توانستیم شرمنده هواداران سپاهان شویم

ویسی:نمی توانستیم شرمنده هواداران سپاهان شویم ویسی:نمی توانستیم شرمنده هواداران سپاهان شویم
سرمربی تیم سپاهان گفت:هواداران در هر شرایطی پشتیبان تیم ما بودند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ،عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت:با توجه به شرایطی که داشتیم نمی توانستیم شرمنده هواداران شویم.هواداران در هر شرایطی پشتیبان تیم ما بودند.خوشبختانه بچه ها همه نکات را انجام دادند.باید سالم و باهوش بازی می کردیم.این برد را به هواداران تبریک می گویم.به جوان ها اعتماد کردم و به اینجا آوردم تا از آنها استفاده کنم. نبودن آنهایی که غایب بودند به ما آسیب می‌زد و اگر بودند می‌توانستند کمک کنند. اگر خدا دری را ببندد درهای دیگری را باز می کند.
وی درباره عملکرد سرور جپاروف و اینکه آیا از این بازیکن راضی است یا نه گفت:اگر من از جپاروف ناراضی بودم او را بازی نمی دادم.من گفتم که یک جا اشتباه شد و آن را گفتم.روز اولی که جپاروف آمد هم این را گفتم و به او بازی دادم.بچه ها هم او را دوست دارند.
سرمربی سپاهان درباره اینکه گفته بود طالب ریکانی مصدوم است: من نگفتم که این بازیکن مصدوم است بلکه محروم بود. خیلی عجیب است که چون مدیر برنامه‌اش طلبکار است بازی نمی‌کند اما من مربی که از ۵ تیم طلب دارم، کاری نمی‌توانم بکنم.
وی درباره وضعیت احسان حاج صفی گفت:چون پس از بازی سیاه جامگان بازی نداریم احسان را اجازه می دهیم برود.اگر بازی داشتیم به طور حتم اجازه نمی دادیم حاج صفی برود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها