X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 اسفند 1395, 11:11
کد خبر: 22308
خبرنگار: khani
نظرات: 2

دوئل نقش جهان چگونه به نفع زردها رقم خورد؟

سپاهان و برد داربی حیثیتی با 6 بازیکن آکادمی

سپاهان و برد داربی حیثیتی با 6 بازیکن آکادمی سپاهان و برد داربی حیثیتی با 6 بازیکن آکادمی
سپاهان در حالی انتقام شکست دور رفت را از همشهری خود گرفت که در ترکیب ابتدایی این تیم 6 بازیکن پرورش یافته از آکادمی این باشگاه حضور داشتند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، غیبت چندین مهره تأثیرگذار سپاهان برای داربی اصفهان باعث شده بود عبدالله ویسی از بازیکنان جوان‌تر خود در ترکیب ابتدایی استفاده کند. جوانانی که مزد اعتماد سرمربی را به بهترین شکل دادند و برد حیثیتی و سرنوشت ساز برای ویسی در داربی نصف جهان را رقم زدند.
مهدی امینی، حسین پاپی، حامد بحیرایی، رسول نویدکیا، رضا میرزایی و جلال علیمحمدی 6 بازیکن آکادمی سپاهان در ترکیب اولیه بودند که در ادامه بازی هم با اضافه شدن حسین فاضلی و میلاد سرلک تعداد بازیکنان پایه استفاده شده در داربی به هشت نفر رسید. در بین این هشت نفر البته رسول نویدکیا و جلال علیمحمدی در مقطعی از سپاهان جدا شده و بازگشتند.
نکته قابل توجه در این جمع هشت نفره حضور 2 ستاره بازی دیروز یعنی حامد بحیرایی و رضا میرزایی است که به ترتیب با 21 و 20 سال سن برگ برنده ویسی در دوئل نقش جهان نام گرفتند.
سپاهانِ ویسی با جوان گرایی بیش از حد در این فصل نتوانست انتظارات را برآورده کند اما آنچه بازی دیروز را متمایز کرده بود حضور بازیکنان با تجربه‌ای مثل سرور جباروف و رسول نویدکیا در مرکز زمین بود که بدون شک در طول بازی روی عملکرد بازیکنان جوان تأثیرگذار بودند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها