X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 اسفند 1395, 11:14
کد خبر: 22309
خبرنگار: khani
نظرات: 6

ویسی برکنار می‌شد، کسی خرده نمی‌گرفت

اخوان : اولتیماتوم حق طاهری است چون باید جواب بدهد

اخوان : اولتیماتوم حق طاهری است چون باید جواب بدهد اخوان : اولتیماتوم حق طاهری است چون باید جواب بدهد
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: دادن اولتیماتوم، حق طبیعی مدیرعامل است چون باید به مدیران بالادست خود جواب بدهد.

بهه گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد پیروزی تیم فوتبال سپاهان مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان اظهار داشت: چند هفته‌ای بود که به اصطلاح گیر کرده بودیم. متأسفانه به محض اینکه تیم‌های ایرانی نتیجه نمی‌گیرند، شعارهای «حیا کن، رها کن» علیه سرمربی سر داده می‌شود.

وی افزود: فشار زیادی روی عبدالله ویسی وجود داشت. خدا را شکر هواداران روز گذشته (یکشنبه) سنگ تمام گذاشتند. بازیکنان هم تلاش زیادی انجام دادند. مصمم و به نوعی مجبور بودیم که در این بازی پیروز شویم. خدا را شکر برنامه‌های سرمربی جواب داد و برنده از زمین خارج شدیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه ویسی به خاطر جذب سرور جباروف قهر کرد اما حالا از او تعریف می‌کند، گفت: جباروف بازی خوبی را به نمایش گذاشت. آن موضوع هم یک سوءتفاهم بود که حل شد.

اخوان درباره صحبت‌های محسن طاهری، مدیرعامل باشگاه سپاهان قبل از دربی اصفهان که تلویحاً به ویسی اولتیماتوم داده بود، خاطرنشان کرد: این حق طبیعی مدیرعامل است چون باید به مدیران بالادست خود جواب بدهد. صحبت‌های طاهری شاید یک تلنگر بود که تیم به خودش بیاید.

وی در پایان گفت: اگر مقابل ذوب‌آهن نتیجه خوبی کسب نمی‌کردیم و تغییراتی در کادر فنی ایجاد می‌شد، ناراحت نمی‌شدیم و به طاهری خرده نمی‌گرفتیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها