X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 اسفند 1395, 18:21
کد خبر: 22316
خبرنگار: khani
نظرات: 9

برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنیم

خلیل‌زاده: نتایج‌مان در حد نام سپاهان نیست

خلیل‌زاده: نتایج‌مان در حد نام سپاهان نیست خلیل‌زاده: نتایج‌مان در حد نام سپاهان نیست
مدافع تیم سپاهان اعلام کرد که تلاشش را انجام می‌دهد تا به تیم ملی دعوت شود؛ اما موفقیت تیم‌ملی از حضور او در اردوهای ملی مهم‌تر است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،شجاع خلیل‌زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره پیروزی سپاهان در دربی اصفهان، شرایط نه چندان مساعد تیمش در هفته‌های گذشته، احتمال کسب سهمیه آسیایی، شانس دعوتش به تیم ملی فوتبال و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آنرا در ادامه می‌خوانید:

خوشحالم هواداران راضی به خانه رفتند

بازی با ذوب‌آهن سخت و سنگین بود. به هر حال دربی در هر شرایطی حساسیت‌های خاص خودش را دارا است. ما 3 بازی را با شکست پشت سر گذاشته بودیم و ذوب‌آهن از بعد نتیجه‌گیری شرایط بهتری داشت. ما آنالیز خوبی نسبت به این تیم انجام دادیم و کادرفنی نیز تدابیر خوبی را اندیشید. خداراشکر می‌کنم که پیروز شدیم و هواداران راضی به خانه رفتند.

بازیکن ذوب‌آهن از من پنالتی گرفت

بازیکن تیم ذوب‌آهن پنالتی را از من گرفت. من خطایی روی او انجام ندادم و فکر می‌کنم یک برخورد طبیعی بود. صحنه 50-50 بود و به نظر داور احترام می‌گذاریم. مهم پیروزی بود که خداراشکر به دست آمد.

نتایجمان در حد نام سپاهان نیست

واقعیت این است که ما در فصل جاری نتایجی در حد و نام سپاهان کسب نکردیم. الان دیگر زمان جبران است. باید در 7 بازی آینده نهایت تلاشمان را به کار بگیریم تا نتایجی در حد نام سپاهان کسب کنیم و جایگاهی خوب را برای این تیم رقم بزنیم.

به کسب سهمیه آسیایی امید داریم

ما امید زیادی به کسب سهمیه آسیایی داریم. اکنون تیم ما یک امتیاز با ذوب‌آهن فاصله دارد و می‌توانیم در جدول صعود کنیم. مهم این است که بازی‌های خودمان را با برد پشت سر بگذاریم. باید از این هفته به روند بردهایمان ادامه دهیم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

حق سیاه‌جامگان مقابل استقلال برد بود

بازی سختی با سیاه‌جامگان داریم. این تیم برای نیفتادن می‌جنگد و در بازی با استقلال هم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت. فکر می‌کنم حق سیاه‌جامگان مقابل استقلال برد بود و با بدشانسی مسابقه مساوی شد. با این حال ما نیز برای برد بازی می‌کنیم جز کسب 3 امتیاز هدفی نداریم.

مهم موفقیت تیم ملی است، نه دعوت شدن من


در دو بازی گذشته عملکرد بدی در ترکیب سپاهان نداشتم؛ تلاشم را می‌کنم تا دوباره پیراهن تیم ملی کشورم را برتن کنم. با این حال تصمیم کادرفنی تیم ملی هرچه باشد، احترام می‌گذارم. مهم این است که تیم ملی موفق باشد و بتواند با اقتدار به جام جهانی برسد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها