X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 اسفند 1395, 12:05
کد خبر: 22318
خبرنگار: khani
نظرات: 4

اولین گل رسمی مرد سال سابق آسیا در فوتبال ایران

درخشش اصفهانی به وقت اسفند

درخشش اصفهانی به وقت اسفند درخشش اصفهانی به وقت اسفند
سرور جباروف که اسفند پارسال به عنوان بازیکن لوکوموتیو ازبکستان به اصفهان آمد و در سومین هفته از لیگ قهرمانان آسیا برابر سپاهان بازی کرد در شصتمین شهرآورد اصفهان اولین گل رسمی خود را در فوتبال ایران به ثمر رساند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، شاید هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد که مرد سال پیشین فوتبال آسیا کمتر از یک سال پس از آنکه از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به اصفهان آمد و در ورزشگاه فولادشهر با حضور یک نیمه‌ای خود در برد بارانی و بیرون از خانه لوکوموتیو تاشکند برابر سپاهان ایران سهیم شد در شصتمین شهرآورد دیار نصف جهان هم حاضر باشد و با پیراهن طلایی سپاهان به ذوب‌آهنِ همشهری گل بزند.
درخشش اصفهانی به وقت اسفند

خرید زمستانی پُرسروصدای استقلال که به دلیل محرومیت باشگاه تهرانی از فعالیت در بازار نقل و انتقالات از پیوستن به این تیم بازماند در ادامه نصیب سپاهان شد تا سرور جباروف یک نیم‌فصل را به صورت قرضی در اصفهان سپری کند.
جباروف که هفته گذشته در دیدار تدارکاتی برابر سپهر نقش جهان اولین گل خود را برای سپاهان به ثمر رسانده بود اولین گل رسمی‌اش را در ورزشگاه نقش جهان به ذوب‌آهن زد تا حضور احتمالاً کوتاه‌مدت او در اصفهان با گلزنی در شهرآورد نصف جهان خاطره خوشی را برای این بازیکن ازبک رقم بزند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها