X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 اسفند 1395, 12:08
کد خبر: 22319
خبرنگار: khani
نظرات: 7

عکس

چهارمین گل خرید زمستانی سپاهان

چهارمین گل خرید زمستانی سپاهان چهارمین گل خرید زمستانی سپاهان
مسعود حسن‌زاده با گلزنی به تیم سابقش در شهرآورد اصفهان چهارمین گل خود برای سپاهان را برای سومین بار از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریفان کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سپاهان در نیم‌فصل اول پنالتی‌های زیادی را توسط بازیکنانی مثل مهرداد محمدی، احسان حاج‌صفی و پدرو هنریکه از دست داد. از این رو، وقتی خرید زمستانی سپاهان 2 پنالتی این تیم در هفته‌های هجدهم و بیستم را وارد دروازه تیم‌های استقلال خوزستان و پیکان نمود اینطور به نظر رسید که تیم اصفهانی بالاخره پنالتی‌زن خود را پیدا کرده و از معضلی که در دور رفت به آن گرفتار بود خلاصی یافته است.
اما مسعود حسن‌زاده که در آن 2 دیدار بیرون از خانه ضربات پنالتی اعلام‌شده به نفع سپاهان را برای این تیم گل کرده بود در دیدار خانگی برابر ماشین‌سازی پنالتی سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان از دست داد. یک هفته پس از آن یک پنالتی دیگر هم در ورزشگاه آزادی نصیب سپاهان شد که طالب ریکانی آن را وارد دروازه پرسپولیس کرد.
در غیاب ریکانی که ظاهراً به خاطر شکایت مدیربرنامه‌هایش از شهرآورد اصفهان محروم بود وظیفه زدن پنالتی سپاهان یک بار دیگر به حسن‌زاده محول شد. این مهاجم هم توپ را وارد دروازه تیم سابقش کرد تا چهارمین گلش و سومین آن از روی نقطه پنالتی را برای سپاهان به ثمر رسانده باشد.
چهارمین گل خرید زمستانی سپاهان
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها