X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 اسفند 1395, 09:12
کد خبر: 22320
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

درخشش بنزما در غیاب CR7

درخشش بنزما در غیاب CR7 درخشش بنزما در غیاب CR7
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و ...
درخشش بنزما در غیاب CR7

رقابتهای لیگ جزیره با تساوی خارج از خانه منچستر یونایتد وارد هفته بیست و هفتم شد.شاگردان مورینیو مقابل بورنموثی صف آرایی کرده بودند که سابقه شکست دادن لیورپول و متوقف کردن آرسنال را در کارنامه داشت.در همان نیمه اول هر کدام از تیم ها یک گل وارد دروازه دیگری کردند و سپس در نیمه دوم یک ضربه پنالتی برای شیاطین سرخ بدست آمد اما زلاتان ابراهیموویچ با از دست دادن پنالتی، بهترین فرصت پیش افتادن از حریف، که یک نیمه ده نفره بازی کرده بود، را هدر داد.با این تساوی، روند عدم نتیجه گیری قرمز پوشان در دیدارهای خانگی آنهم مقابل تیم های کم نام و نشان تداوم یافت.آنها تنها تیم لیگ برتری هستند که در جریان دیدارهای فصل جاری، در خارج از خانه نتایج بهتری نسبت به اولدترافورد کسب کرده اند.در حساس ترین دیدار هفته، لیورپول در آنفیلد پذیرای آرسنال بود و در نهایت شاگردان کلوپ سه بر یک پیروز از میدان خارج شدند.قرمز های آنفیلد در همان نیمه اول با زدن دو گل تا حد زیادی خیال خودرا بابت کسب هر سه امتیاز این دیدار راحت کردند.در نیمه دوم شاگردان آرسن ونگر موفق به جبران یکی از گل ها شدند اما گل سوم لیورپول که در دقیقه 91 توسط جورجینیو وینالدام به ثمر رسید،آب سردی بود بر پیکره توپچی ها.



در دیگر دیدار،منچسترسیتی که برای زنده نگه داشتن امید های خود به میهمانی ساندرلند رفته بود، به امتیازات کامل این دیدار نیاز مبرمی داشت.گواردیولا و شاگردانش در نهایت از این دیدار خارج از خانه سربلند خارج شدند و با دو گل میزبان خود را شکست دادند.آبی پوشان لندنی در ادامه نتایج خوب خود این هفته در مصاف با وستهام با ارائه یک بازی حساب شده، دو بر یک به پیروزی رسیدند و فاصله خود با تیم دوم یعنی تاتنهام را بار دیگر به ده امتیاز افزایش دادند.منچسترسیتی، لیورپول، آرسنال و منچستر یونایتد هم در انتهای هفته بیست و هفتم بر رتبه های سوم تا ششم جدول تکیه زدند.


بیست و ششمین هفته از رقابتهای فوتبال باشگاهی در اسپانیا با برد دلچسب و خارج از خانه رئال مادرید مقابل ایبار همراه بود.کهکشانی ها در غیاب رونالدو و بیل با درخشش بنزما و خامس در همان نیمه اول تقریبا کار را تمام کردند و سه بر صفر از حریف پیش افتادند.



در نیمه دوم نیز مارکو آسنسیو با به ثمر رساندن گل چهارم،تیر خلاص را بر پیکره تیم میزبان زد و تک گل پنا برای ایبار هم نتوانست آنها را از زیر بار این شکست خارج کند.
بارسلونا هم که در خانه مقابل سلتاویگو صف آرایی کرده بود،در ادامه روند خوب اخیر خود با ارائه یک نمایش حساب شده و با دبل مسی، پنج بر صفر حریف را در هم کوبید و بار دیگر به صدر جدول رقابتهای لالیگا بازگشت.
در سوی دیگر، اتلتیکو مادرید پس از تساوی مقابل دپورتیوو لاکرونیا در هفته بیست و پنجم این رقابتها، اینبار مقابل والنسیا با گل های گریزمان و گامیرو سه بر صفر به برتری رسید.
در انتهای این هفته، در نیمه بالایی جدول رده بندی لالیگا رئال مادرید 59 امتیازی با یک بازی کمتر نزدیک ترین تعقیب کننده بارسلونای صدرنشین است و اتلتیکو نیز همچنان رتبه ی چهارم را در اختیار دارد.


دیدار های فوتبال باشگاهی در آلمان در هفته بیست و سوم با جدال کلن و بایرن مونیخ پیگیری شد.بایرن برای تثبیت صدرنشینی خود پا به میدان گذاشته بود و در نهایت هم موفق به پیروزی سه بر صفر در خانه حریف شد.علاقه مندان به بوندسلیگا در لانه زنبورها شاهد پرگل ترین دیدار این هفته از این رقابتها بودند.جایی که دورتموند مقابل چشمان هواداران خود برابر بایرلورکوزن قرار گرفت و میهمان بخت برگشته خود را با شش گل بدرقه کرد.این در حالی بود که تیم شهر لورکوزن در طول نود دقیقه تنها به دو گل از گل های خورده پاسخ داد.
تداوم صدرنشینی بایرن مونیخ با حاشیه امنیتی مناسب و سومی دورتموند با 13 امتیاز اختلاف نسبت به رقیب دیرینه، از رویداد های مهم این هفته جدول بوندسلیگا بودند.


دیدار آ اس رم و ناپولی آغازگر بیست و هفتمین هفته از رقابتهای سری آ ایتالیا بود.در این دیدار رم که پذیرای ناپولی بود،مقابل این تیم کاری از پیش نبرد و تن به شکست دو بر یک داد.آث میلان در جدالی که سه پنالتی به همراه داشت،سه بر یک بر کیه وو غلبه کرد.



دیگر تیم شهر میلان هم که میهمان کالیاری بود،دست پر از این دیدار خارج از خانه بازگشت.اینتر که پس از شکست رم امید های خود برای کسب سهمیه را زنده شده می دید برای کسب سه امتیاز این دیدار وارد میدان شده بود و در نهایت هم با نتیجه قاطع پنج بر یک از سد حریف عبور کرد.در دیگر دیدار این هفته یوونتوس از جدال با اودینزه به کسب تنها یک امتیاز بسنده کرد و بهترین فرصت افزایش اختلاف امتیاز خود با رم به ده امتیاز را از دست داد.بانوی پیر در این دیدار تنها یک گل به ثمر رساند و در مقابل،یک گل نیز دریافت کرد.
در پایان دیدار های این هفته،یوونتوس و آ اس رم رده های اول و دوم را همچنان در اختیار خود دارند و تیم های شهر میلان،آث میلان و اینتر میلان،نیز در تعقیب یکدیگر بر رتبه های ششم و هفتم تکیه زده اند.


از سری دیدار های هفته بیست و هشتم لوشامپیونه فرانسه لیون در خانه بوردو به مصاف این تیم رفته بود که در پایان نود دقیقه دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.پاری سن ژرمن با تک گل کاوانی از روی نقطه پنالتی پیروز از دیدار خانگی مقابل نانسی خارج شد. در سوی دیگر،مارسی که میهمان لوریان بود، چهار گل وارد دروازه میزبان کرد و در مقابل حریف تنها به یکی از گل ها پاسخ داد تا یک پیروزی شیرین و قاطع نصیب شاگردان فرانک راسی شود.دیگر دیدار چهار گله این هفته میان دو تیم موناکو و نانت برگزار شد که موناکو هر چهار گل دیدار را به نام خود کرد.در جدال لیل و تولوز هم که تنها دو گل در پی داشت،یک گل از خط دروازه هر تیم عبور کرد و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.
در انتهای دیدار های این هفته،موناکو با 65 امتیاز و با سه امتیاز اختلاف نسبت به پاری سن ژرمن رده دومی،در صدر جدول قرار دارد.لیون و مارسی رتبه های چهارم و ششم را از آن خود کردند و لیل هم رتبه ای بهتر از شانزدهمی کسب نکرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها