X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 اسفند 1395, 17:32
کد خبر: 22342
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 2

میثاقیان: نزدیک بود کنار زمین گریه ام بگیرد

میثاقیان: نزدیک بود کنار زمین گریه ام بگیرد میثاقیان: نزدیک بود کنار زمین گریه ام بگیرد
سرمربی سیاه جامگان گفت: تا آخر می جنگیم تا تیم در لیگ بماند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از کاپ، اکبر میثاقیان در خاتمه دیدار تیمهای سیاه جامگان و سپاهان اظهار داشت: بازی در این شرایط کار سختی است. ما تیمهای قدری چون استقلال و سپاهان و پرسپولیس و نفت داریم که باید 4 بازی از بازی های خود را ببریم.
وی افزود: تماشاگران ما چقدر باحال بودند. من یاد ابومسلم افتادم و داشتم گریه می افتادم. من امروز پیراهن قرمز و مشکی به نشانه عشق به ابومسلم پوشیدم.
میثاقیان درباره گل سپاهان در این بازی بیان داشت: مهاجم روی مدافع ما خراب شد و ما موقعیت های زیادی شدیم. آن ها همه مهره های خود را داشتند. بازی خوبی کردیم ولی الان همه بازیهایمان جلوی تیمهای صدرنشین است. امیدواریم دل مردم را شاد کنیم. تا آخر می جنگیم تا تیم در لیگ بماند.
وی افزود: نتیجه تساوی مقابل سپاهان بد نیست اما وقتی در انتهای جدول قرار دارید باید پیروز شوید. امروز اوج کار تماشاگران بود و تیم را تشویق کردند. خاطرات ابومسلم برایم تداعی شد و امیدوارم بتوانیم این تیم را حفظ کنیم.
سرمربی سیاه جامگان در خصوص داوری مسابقه گفت: در خصوص وی صحبت نمی‌کنم، گلی که خوردیم نفهمیدم روی مدافع ما خطا شد یا نه. به نظرم می‌شد که خطا گرفته شود.ملک، داور خیلی خوب و آینده داری است.
وی افزود: ۶ روز است که به این تیم آمده‌ام، بازیکن کم داریم و کلا ۳ جلسه تمرین داشتیم. امروز اما از بازیکنانم راضی بودم و فکر نمی‌کردم که اینقدر خوب باشند.امیدوارم که بتوانیم در نهایت در لیگ بمانیم و مایه خوشحالی مردم مشهد باشیم.
میثاقیان درباره تعطیلی لیگ برتر بیان داشت:تعطیلی لیگ به ضرر ماست، تازه تیم‌را جمع کرده‌بودیم اما لیگ تعطیل شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها