X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 اسفند 1395, 11:37
کد خبر: 22355
خبرنگار: khani
نظرات: 9

در پی بازگشت محمدی به ترکیب اتفاق افتاد

ستاره شهرآورد نیمکت‌نشین شد

ستاره شهرآورد نیمکت‌نشین شد ستاره شهرآورد نیمکت‌نشین شد
ستاره جوان شصتمین شهرآورد فوتبال اصفهان که پایه‌گذار هر 2 گل سپاهان در آن مسابقه بود در آخرین دیدار تیم اصفهانی در سال 95 در ترکیب اصلی قرار نگرفت و تنها برای دقایقی کوتاه فرصت بازی پیدا کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، غیبت چند بازیکن کلیدی سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر باعث شد تا رضا میرزایی در شصتمین شهرآورد فوتبال اصفهان در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد. این بازیکن 20 ساله هم قدر این فرصت را دانست و در دیدار با ذوب‌آهن پایه‌گذار هر 2 گل تیمش شد. او در این مسابقه ابتدا یک پاس گل به سرور جباروف داد و در ادامه یک پنالتی برای سپاهان گرفت تا حضور 50 دقیقه‌ای‌اش در زمین مثمر ثمر بوده باشد.
درخشش در شهرآورد اصفهان اما برای ادامه حضور میرزایی در ترکیب اصلی سپاهان کافی نبود زیرا با دسترس قرار گرفتن مجدد مهرداد محمدی که محرومیت یک‌جلسه‌ای خود را در بازی با ذوب‌آهن پشت سر گذاشت شماره 77 سپاهان به نیمکت این تیم بازگشت.
البته میرزایی در بازی با سیاه‌جامگان از هفته بیست و سوم لیگ برتر هم فرصت بازی پیدا کرد اما حضور کوتاه او در دقایق پایانی مسابقه برای تکرار درخشش هفته پیش کافی نبود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها