X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 اسفند 1395, 23:28
کد خبر: 22360
خبرنگار: talaei
نظرات: 17

امیدوارم سپاهان به جایگاهی که حق این تیم است برسد

شریفی:خدمتم تمام شود برمی‌گردم به سپاهان!

شریفی:خدمتم تمام شود برمی‌گردم به سپاهان! شریفی:خدمتم تمام شود برمی‌گردم به سپاهان!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از فرتاک ورزشی، مهدی شریفی همچنان خواستار توجه بیشتر برای پیدا کردن فرصتی برای عرض‌اندام است و این نکته در لابه‌لای حرف‌هایش با رسانه‌ها مستتر بود. به آخرین حرف‌های مهدی شریفی دقت کنید تا با ما هم داستان شوید.

همیشه حق را به هوادار می دهم

شریفی درباره ناراحتی هواداران تراکتورسازی و واکنش آنها در صفحات مجازی به عملکرد تیمشان خاطرنشان کرد: من همیشه و همیشه حق را به هوادار می دهم چرا که بدون اینکه توقعی داشته باشند از تیم حمایت می کنند. آنها می گویند زمانی که بازیکنان خوبی داریم و کادر فنی هم از مربیان بزرگی تشکیل شده پس حق داریم توقع برد داشته باشیم اما واقعیت این است که گاهی پیش می آید. بازیکنان با جان و دل برای تراکتورسازی بازی می کنند اما در نتایج استثنا هم وجود دارد. هواداران می خواهند همیشه همه چیز خوب باشد و برد به دست آید اما آنها باید باور داشته باشند که ما بازیکنان نیز همیشه همین را می خواهیم.

قلعه‌نوعی فوتبال من را نجات داد

وی در پاسخ به این پرسش که چرا با توجه به نیمکت نشینی اما هیچ وقت واکنشی به این موضوع نشان ندادی و اکثر اوقات روی نیمکت هم لبخند بر لب داری؟ گفت: من از روزی که وارد تیم بزرگسالان شدم شاید در یک بازی آن هم دقایقی را روی نیمکت نشستم و هرگز این مدت نیمکت نشینی را تجربه نکرده بودم. در ابتدای حضورم در تراکتورسازی دو بازی انجام دادم و گلزنی هم کردم که متاسفانه مصدوم شدم اما مدیون امیر خان هستم چرا که او زمانی که پای مرا دید گفت مهدی به نظرم تو از ناحیه مچ پا مشکل داری و بهتر است به جراح مراجعه کنی. او فوتبال من را نجات داد.

ترجیح می دهم به جای ناراحت شدن، یاد بگیرم

مهاجم تیم تراکتورسازی ادامه داد: اگر به جراح مراجعه نمی کردم و مچ پای من را باز نمی کرد متوجه نمی شد که از این ناحیه پارگی دارم.حالا در فصل جاری نیز هر زمان برای تراکتورسازی بازی کردم به جر بازی با فولاد یا گل زده یا پاس گل داده ام. اگر بازی کنم با جان و دل بازی می کنم، اگر روی نیمکت باشم ترجیح می دهم به جای ناراحت شدن از بازی هم پستی هایم چیزهای جدیدی یاد بگیرم. در واقع وقتی روی نیمکت می نشینم به بازی بازیکنانی مانند فرزاد دقت می کنم و سعی می کنم نکات مثبت بازی او و سایر هم پستی هایم را یاد بگیرم.

مفید بودن بهتر از فیکس بازی کردن است

شریفی با اشاره به رضایت امیر قلعه‌نوعی از خود اذعان داشت: هر زمان که به میدان رفته ام کادر فنی از من راضی بوده و در فوتبال هم همین رضایت داشتن ها می ماند. فکر می کنم کم بازی کردن اما مفید بودن بهتر است تا اینکه فیکس باشم و نتوانم آن طور که باید مفید باشم و آن زمان همه بگویند تیم کادر فنی خوب داشت، هوادار داشت اما فلان بازیکن نتوانست مثمر ثمر باشد.

هنوز به جام حذفی امید داریم

وی درباره جایگاه تراکتورسازی در انتهای فصل تاکید کرد: من خیلی خوشبین هستم و شک نکنید در پایان فصل شرایط خوبی خواهیم داشت. ضمن اینکه قهرمانی هنوز از دست نرفته و در جام حذفی نیز می توانیم جام را بالای سر ببریم.

خدمت سربازی ام تمام شود بر می گردم

مهاجم تراکتورسازی درباره بازگشت خود به سپاهان گفت: با سپاهان قرارداد دارم و هر زمان که خدمت سربازی ام تمام شود باید برگردم. آنها هم متاسفانه فراز و نشیب زیادی داشته اند و نتایجی که به دست آورده اند در خور آنها نبوده. امیدوارم سپاهان به جایگاهی که حق این تیم است برسد.

من از مسئولان سپاهان ناراحت بودم نه آنها

شریفی در پایان در پاسخ به این پرسش که با توجه به نحوه جدایی تو از سپاهان اگر آنها تو را نخواهند چه می کنی؟ تاکید کرد: زمانی که از سپاهان جدا شدم این من بودم که از مسئولان وقت دلخوری داشتم نه آنها از من. دوست ندارم به آن رروزها برگردم اما هواداران سپاهان خودشان با گذر زمان متوجه شدند که در باشگاه چه می گذشت. حالا هم همه چیز تمام شده و اگر من را بخواهند به قراردادم پایبند خواهم بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها