X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 اسفند 1395, 14:40
کد خبر: 22362
خبرنگار: khani
نظرات: 5

امیدوارم به جایگاه بالاتری برسم

امینی: سال ۹۵ برای سپاهان خوب نبود

امینی: سال ۹۵ برای سپاهان خوب نبود امینی: سال ۹۵ برای سپاهان خوب نبود
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان ابراز امیدواری کرد در سال ۹۶ در فوتبال به جایگاه بالاتری برسد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پایان سال 95 و قرار گرفتن سپاهان در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: تیم ما امسال با تغییرات 95 درصدی مواجه شد. البته قبول دارم که انتظارات از سپاهان همیشه بالاست، ولی تیمی که با این‌همه تغییر مواجه می‌شود نیاز به زمان دارد. حتی همین پرسپولیس که الان صدرنشین است سال گذشته قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول را هم تجربه کرد.

وی ادامه داد: تیم ما نیاز به زمان دارد و می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. البته قبول دارم که جایگاه هفتمی خوب نیست و این درحالی است که فصل گذشته هم در رده یازدهم قرار گرفتیم. سال 95 برای سپاهان اصلاً خوب نبود، ولی امیدوارم در سال 96 این تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم تا مردم اصفهان خوشحال شوند. 95 درصد فوتبال‌دوستان اصفهانی طرفدار سپاهان هستند و باید آنها را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به عملکردش در سالی که رو به اتمام است، تصریح کرد: امسال سال خوبی برای من بود، چون توانستم در لیگ برتر و جام حذفی برای اولین بار به میدان بروم و خودم را نشان بدهم. عملکرد بدی هم نداشتم، ولی امیدوارم در سال 96 به جایگاه بالاتری در فوتبال برسم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها