X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 اسفند 1395, 16:46
کد خبر: 22363
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 2

عصر روز گذشته و در حضور همبازیان سابق

برگزاری مراسم تجلیل از خانواده کاپیتان شهید سپاهان

برگزاری مراسم تجلیل از خانواده کاپیتان شهید سپاهان برگزاری مراسم تجلیل از خانواده کاپیتان شهید سپاهان
مراسم تجلیل از خانواده کاپیتان شهید تیم فوتبال جوانان فولاد مبارکه سپاهان عصر روز گذشته و با حضور همبازیان سابق این شهید برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از پایگاه خبری سپاهان، مراسم تقدیر از خانواده شهید حسن غازی کاپیتان اسبق تیم فوتبال جوانان سپاهان روز گذشته و به همت سازمان ورزش شهرداری اصفهان در ورزشگاه شهید غازی برگزار شد.
در این مراسم علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان، محمود یاوری، محمد برزمهری، علی افضل، احمد باغبان باشی و محمود بابایی از پیشکسوتان فوتبال، احمدرضا مهنام مشاور شهردار اصفهان، پدر شهید حسن غازی و تعدادی از ورزشکاران شهر اصفهان حضور داشتند.

در ابتدا ۲ تیم فوتسال همرزمان و هم‌تیمی‌های سابق شهید حسن غازی با هم به رقابت پرداختند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید.
در ادامه گروهی از رزمی‌کاران شهر اصفهان پس از ادای احترام به پدر شهید حسن غازی، برای دقایقی به انجام حرکات نمایشی پرداختند.

سپس احمدرضا مهنام مشاور شهردار اصفهان در مورد خصوصیات اخلاقی شهید غازی به سخنرانی پرداخت و پس از صحبت‌های علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری، پدر شهید حسن غازی توسط مسئولان حاضر در سالن مورد تقدیر قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان در مورد این شهید ورزشکار گفت: امروز برای کسانی که روزهای طلایی را در کنار شهید حسن غازی در مدرسه، محله و تیم‌های باشگاهی گذرانده‌اند و همرزمان این شهید بزرگوار یک روز به‌یاد ماندنی شد. امیدوارم با این برنامه، آن روزها برای شرکت‌کنندگان تداعی شده باشد.
قاسمی افزود: بهترین خصوصیت اخلاقی شهید غازی، فرمانده دلها و کسی که در باشگاه سپاهان و در تیم ملی توپ زد، ادب او بود و اگر ما بتوانیم این فرهنگ را در عرصه ورزش به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم بسیار ارزشمند خواهد بود.

وی با بیان اینکه باشگاه بزرگ سپاهان باید به خودش افتخار کند که شهید غازی را داشته است گفت: سپاهان باید بهترین بهره را از بعد معنوی و اخلاقی در این باشگاه پیاده کند چراکه دعای خیر این شهید بزرگوار شامل حال همه ما خواهد شد. همچنین توپخانه سپاه نیز باید افتخار کنند که اسم پادگانشان به نام این شهید بزرگوار است.
شهید حسن غازی اصفهانی در سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد و اسفندماه ۱۳۶۲ در عملیات خیبر و بر اثر اصابت مستقیم گلوله تانک دشمن در طلائیه به شهادت رسید.
شهید حسن غازی کاپیتان تیم فوتبال جوانان سپاهان، در دوران دفاع مقدس نخستین فرمانده گردان توپخانه سپاه ۱۵ خرداد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها