X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 اسفند 1395, 10:49
کد خبر: 22366
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 11

از نیمه پایینی تا رتبه تک‌رقمی

پیشرفت چهارپله‌ای سپاهان

پیشرفت چهارپله‌ای سپاهان پیشرفت چهارپله‌ای سپاهان
طلایی‌پوشان اصفهانی در حالی به استقبال تعطیلات نوروز می‌روند که نسبت به مقطع مشابه در سال پیش چهار پله بالاتر در جدول جای دارند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سپاهان که با پیروزی در شصتمین شهرآورد فوتبال اصفهان بار دیگر به نیمه بالایی جدول بازگشت و با احراز رتبه‌ای تک‌رقمی درست در کمربند میانی جدول جای گرفت با تک‌امتیازی که در آخرین دیدار رسمی خود در سال 95 برابر سیاه‌جامگان به دست آورد یک پله دیگر نیز در جدول بالا رفت تا با رتبه هفتمی به استقبال تعطیلات نوروز برود. سپاهان این صعود تک‌پله‌ای را مرهون دیگر نماینده مشهد یعنی پدیده است که با شکست پیکان در هفته بیست و چهارم زمینه عبور تیم اصفهانی از رقیب تهرانی را فراهم کرد.
جالب آنکه سال گذشته نیز سپاهان آخرین دیدار لیگ برتری خود را در مشهد برابر سیاه‌جامگان برگزار نمود. با اینکه طلایی‌پوشان اصفهانی پارسال هر سه امتیاز آن دیدار بیرون از خانه را به حساب خود واریز کردند اما حال و روز بهتری نسبت به امسال نداشتند زیرا سال 94 را با ایستادن بر پله یازدهمی و در نیمه پایینی جدول به اتمام رسانده بودند.
با این اوصاف، طلایی‌پوشان امسال در حالی به استقبال تعطیلات نوروز می‌روند که نسبت به مقطع مشابه در سال پیش چهار پله بالاتر در جدول ایستاده‌اند و برخلاف پارسال اندک دورنمای آسیایی شدن هم دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها