X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 اسفند 1395, 17:10
کد خبر: 22383
خبرنگار: khani
نظرات: 4

مدیرعامل باشگاه سپاهان تأیید کرد؛

قطع همکاری ویسی با سپاهان/ سرمربی بعدی مشخص نیست

قطع همکاری ویسی با سپاهان/ سرمربی بعدی مشخص نیست قطع همکاری ویسی با سپاهان/ سرمربی بعدی مشخص نیست
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در تماس تلفنی که امروز با ویسی داشتم به این تفاهم رسیدیم که دیگر با یکدیگر همکاری نداشته باشیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد مشخص شدن تکلیف عبدالله ویسی، اظهار کرد: باشگاه سپاهان دیگر با عبدالله ویسی همکاری نمی‌کند. امروز و طی تماس تلفنی که با ویسی داشتیم قرار شد دیگر با وی همکاری نداشته باشیم.
وی ادامه داد: پس از مذاکرات امروز در نهایت به تفاهم رسیدیم و قرار شد دیگر با یکدیگر همکاری نداشته باشیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به اینکه آیا ویسی خانه خود در اصفهان را تخلیه کرده و به شهرش بازگشته است، بیان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم و نمی‌دانم که ویسی در حال حاضر کجاست. من از حضور ویسی در اصفهان خبر ندارم و تلفنی با ویسی در تماس بودم اما از او نپرسیدم که کجاست.
طاهری در مورد تسویه قرارداد ویسی با باشگاه سپاهان، افزود: در این مورد مشکلی وجود ندارد و ویسی باید برای انجام تسویه حساب به باشگاه بیاید تا مراحل تسویه حساب انجام شود.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص حضور زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی سپاهان و شروع تمریناتش با این تیم از سوم فروردین ماه، خاطرنشان کرد: به دنبال تعیین سرمربی تیم هستیم اما هنوز با فردی به توافق نرسیدیم و در روزهای آینده سرمربی جدید تیم مشخص می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها