X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 فروردین 1396, 15:19
کد خبر: 22405
خبرنگار: panahi
نظرات: 13

بازوبند تیم ملی به حاج‌صفی می‌رسد؟

احتمال کاپیتانی یک سپاهانی

احتمال کاپیتانی یک سپاهانی احتمال کاپیتانی یک سپاهانی
با توجه به عدم‌دعوت از آندرانیک تیموریان و مصدومیت اشکان دژاگه در صورت نیمکت‌نشینی مسعود شجاعی، بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال ایران در بازی با قطر احتمالاً به احسان حاج‌صفی خواهد رسید.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، آندرانیک تیموریان که تا همین اواخر کاپیتان اول تیم ملی بود و رؤیای حضور در سومین جام جهانی را در سر می‌پروراند به چند اردوی اخیر دعوت نشده و شواهد و قرائن حاکی از آن است که دیگر جایی در برنامه‌های کارلوس کی‌روش ندارد.
در غیاب آندو، اشکان دژاگه علیرغم سابقه کمتر نسبت به چند ملی‌پوش دیگر کاپیتان اول تیم کی‌روش است اما این بازیکن که در حال حاضر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند در دیدارهای پیش روی تیم ملی از مرحله انتخابی جام جهانی حضور ندارد.
کاپیتان بعدی تیم ملی مسعود شجاعی است که در صورت حضور در ترکیب اصلی بازوبند را به بازو خواهد بست اما آنچه محتمل‌تر به نظر می‌رسد کاپیتانی احسان حاج‌صفی است که نسبت به شجاعی شانس بیشتری برای قرار گرفتن در جمع 11 مرد منتخب کی‌روش در بازی با قطر دارد.
تیموریان (2 بار)، شجاعی و دژاگه (2 دفعه) به ترتیب کاپیتان‌های اول تیم ملی در دور رفت از مرحله سوم انتخابی جام جهانی بوده‌اند. باید دید که حاج‌صفی چهارمین بازیکنی لقب می‌گیرد که در این دور از رقابت‌ها پیشاپیش سایر ملی‌پوشان وارد زمین خواهد شد یا خیر.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها