X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 فروردین 1396, 19:14
کد خبر: 22407
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 8

از بازگشت به سپاهان و همکاری با این تیم احساس رضایت دارم

کرانچار:چوب سحرآمیزی وجود ندارد

کرانچار:چوب سحرآمیزی وجود ندارد کرانچار:چوب سحرآمیزی وجود ندارد
سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان گفت: تمام تمرکزم برای 6 بازی باقی‌مانده است و بازیکنان باید تلاش کنند تا بتوانیم گام مثبتی رو به جلو برداریم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار یعدازظهر امروز در اولین تمرین سپاهان در سال جدید در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار داشت: واقعاً احساس خوبی دارم. از بازگشت مجدد به تیم سپاهان و همکاری با این باشگاه احساس رضایت می‌کنم که دلیل آن هم کسب نتایج خوب در مدت چهار سالی بود که در این تیم بودم.
وی گفت: قطعاً با یک انگیزه و ایده خاصی آمدم که تا جایی که الان امکانش وجود داشته باشد بخش نهایی این فصل از لیگ برتر را بتوانیم بهبود دهیم تا گامی رو به جلو برداشته شود.
کرانچار ادامه داد: مسلماً اولین مسابقه آمادگی تیم برای کسب نتیجه را نشان می‌دهد و در این صورت در مورد بخش نهایی لیگ برتر می‌توان بیشتر صحبت کنیم.
سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان افزود: افکار من این است که در این مدت 6 هفته باقی‌مانده از لیگ برتر گزینشی برای فصل بعد انجام شود. بازیکنان جوان زیادی در اختیار داریم که بازیگری را نزد من شروع کردند و همان زمان نشان دادند که بازیکنان با کیفیتی هستند و باور دارم این مسئله را ثابت می‌کنند و همین موضوع نیز یکی از دلایل برای برگشتم به تیم سپاهان بود.
کرانچار در مورد مدت قرارداش با باشگاه سپاهان، عنوان کرد: قرار است تا آخر این فصل باشم البته با حق گزینش برای 2 سال آینده و این موضوع یک مسئله خصوصی بین من و باشگاه است. من فقط در مورد این 6 بازی باقی‌مانده تا پایان فصل تمرکز حواس دارم که با تلاش هرچه بیشتر از لحاظ کسب نتیجه گام مثبتی رو به جلو برداریم.
سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: اصلاً کار راحت نخواهد بود و چوب سحرآمیزی هم این وسط وجود ندارد. فقط انگیزه و خواست بزرگ بازیکنان وجود دارد که آن‌ها باید با تلاش خود به کل وقایع جهت دهند.
وی در پاسخ به این سوال که مشکل کمیته اخلاقی که قبلاً برایش به وجود آمده بود و حل مشکل مجوز او برای نشستن بر روی نیمکت سپاهان، تأکید کرد: این موضوع را اولین‌بار است می‌شنوم. آن زمان من حضور نداشتم و چیزی راجع به این مسئله نمی‌گویم.
وی با اشاره به اینکه بدون شک هواداران از اهمیت خاصی برای تیم برخوردار هستند، اظهار کرد: با حمایت هواداران می‌شود کیفیت بازیکنان را افزایش داد و باور دارم که بازیکنان هم با بازی‌های خوب و کسب نتایج خوب ادای دین می‌کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها