X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 فروردین 1396, 12:58
کد خبر: 22410
خبرنگار: khani
نظرات: 1

نقش مشابه در باشگاه و تیم ملی

مسئولیت جدید و خطیر کاپیتان سپاهان

مسئولیت جدید و خطیر کاپیتان سپاهان مسئولیت جدید و خطیر کاپیتان سپاهان
کاپیتان 27 ساله سپاهان با بیش از 80 بازی ملی و سابقه نزدیک به یک دهه حضور در تیم ملی در غیاب تعدادی از ملی‌پوشان قدیمی بازوبند کاپیتانی ایران را در دیدار سرنوشت‌ساز برابر قطر به بازو بست.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، پس از خداحافظی به نسبت غیرمنتظره محرم نویدکیا از دنیای فوتبال بازوبند کاپیتانی سپاهان به احسان حاج‌صفی رسید. حتی اگر حاج‌صفی اصرار داشته باشد که در صورت حضور حسین پاپی در زمین بازوبند را به او بسپارد تک‌نماینده سپاهان در تیم ملی عملاً کاپیتان اول تیم اصفهانی به حساب می‌آید.
با گذشت چند ماه از این اتفاق احسان باید به تدریج در تیم ملی هم مسئولیت‌های جدید و سنگینی را به عهده بگیرد از جمله اینکه در برخی دیدارهای حساس پیشاپیش سایر ملی‌پوشان وارد زمین شود و رهبری آنها را در یک مسابقه احتمالاً پُرتنش بر عهده بگیرد. چنین مسئولیت خطیری در دیدار با قطر از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به کاپیتان سپاهان محول شد. عدم‌دعوت از آندرانیک تیموریان، مصدومیت اشکان دژاگه و نیمکت‌نشینی سیدجلال حسینی و مسعود شجاعی دست به دست هم داد تا بازوبند کاپیتانی تیم ملی در این دیدار مهم به حاج‌صفی برسد تا این بازیکن 27 ساله مشابه نقشی که در سپاهان دارد را هر از گاهی در تیم ملی هم ایفا کند.
مسئولیت جدید و خطیر کاپیتان سپاهان
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها