X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 فروردین 1396, 09:36
کد خبر: 22430
خبرنگار: khani
نظرات: 8

سپاهان - سایپا، شنبه، ساعت 17

رونمایی از کرانچار در نقش جهان

رونمایی از کرانچار در نقش جهان رونمایی از کرانچار در نقش جهان
طلایی‌پوشان اصفهانی در روزی که زلاتکو کرانچار را پس از بازگشت به فوتبال ایران برای اولین بار روی نیمکت می‌بینند تلاش می‌کنند تا آخرین امید آسیایی شدن خود را در دیدار خانگی با حریف تهرانی زنده نگه دارند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، در واپسین روزهای سال 95 و مصادف با وقتی که بیشتر مردم در تکاپو برای سال جدید بودند اتفاقات مهمی در باشگاه سپاهان در حال وقوع بود که حکایت از تغییراتی نسبتاً غیرمنتظره در کادر فنی این تیم داشت. با رفتن عبدالله ویسی، زلاتکو کرانچار به شکل غافلگیرکننده‌ای سرمربی سپاهان شد تا 2 سال و نیم پس از جدایی از سپاهان به اصفهان بازگردد و بار دیگر زمام امور تیم محبوب دیار نصف جهان را بر عهده بگیرد.
از قضا کرانچار در اولین گام رو در روی خلف سابق خود قرار می‌گیرد. حسین فرکی که در مقطع ابتدایی لیگ چهاردهم جای کرانچار را روی نیمکت سپاهان گرفت اولین سرمربی لیگ برتری است که با این مربی کروات در بازگشت به فوتبال ایران دست و پنجه نرم می‌کند. فرکی که به عنوان سرمربی قهرمان لیگ برتر به اصفهان آمد با وجودی که یک جام به ویترین افتخارات سپاهان اضافه کرد اما هرگز آنطور که باید و شاید محبوب هواداران نشد. شاید عدم‌اقبال هواداران سپاهان به فرکی را بیش از هر چیز باید در شکل آمدنش به اصفهان جستجو کرد. مدیران وقت باشگاه کرانچار را که از جایگاه نسبتاً خوبی نزد هواداران برخوردار بود بدون توجیه مناسبی کنار گذاشتند تا فرکی را جایگزین او کنند. 2 سال و نیم بعد از آن جریانات حالا این 2 مربی در ورزشگاه نقش جهان به هم می‌رسند تا در حالی با یکدیگر روبرو شوند که تیم‌های تحت هدایت آنها اهداف متفاوتی را جستجو می‌کنند.
طلایی‌پوشان اصفهانی در این 6 هفته پایانی آخرین تلاش‌هایشان را برای رسیدن به جایگاه چهارمی جدول به کار خواهند بست تا شانس 50 درصدی خود را برای کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا همچنان زنده نگه دارند. نارنجی‌پوشان تهرانی هم درصدند تا ضمن هرچه مطمئن‌تر کردن فاصله خود با منطقه سقوط، خطر بالقوه رفتن به لیگ یک را برطرف نمایند.
در دیدار رفت سپاهان در حالی امتیازات مسابقه را به شکل دراماتیکی با میزبان تهرانی تقسیم کرد که در آستانه یک برد شیرین خارج از خانه قرار گرفته بود اما گلی که حامد شیری در واپسین ثانیه‌های وقت‌های تلف‌شده بازی به ثمر رساند به مثابه آب سردی برای طلایی‌پوشان بود که با تبدیل حداکثر امتیازات بازی به حداقل آن در آن مقطع مانع از پیشروی آنها به سمت رده‌های بالایی جدول شد.
ترکیب احتمالی 2 تیم:
سپاهان: لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال عبدی، احسان حاج‌صفی، حامد بحیرایی، سرور جباروف، رسول نویدکیا، جلال‌الدین علی‌محمدی، مهرداد محمدی و مسعود حسن‌زاده
سایپا: حامد فلاح‌زاده، عزت پورقاز، سجاد مشکل‌پور، روزبه شاه‌علی‌دوست، امید خالدی، حامد شیری، ابراهیم صادقی، مهدی ترابی، غلامرضا رضایی، رضا جعفری و محمدرضا خلعتبری
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها