X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 فروردین 1396, 10:35
کد خبر: 22439
خبرنگار: panahi
نظرات: 0

با دینامو شروع شد با سپاهان تمام

آغاز اروپایی و پایان آسیایی

آغاز اروپایی و پایان آسیایی آغاز اروپایی و پایان آسیایی
زلاتکو کرانچار 2 سال و نیم پس از جدایی از سپاهان از امروز بار دیگر از روی نیمکت این تیم هدایت طلایی‌پوشان را به عنوان نفر اول کادر فنی به عهده می‌گیرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، زلاتکو کرانچار که پس از جدایی از سپاهان مدتی در لیگ ستارگان قطر فعالیت نمود از فصل جاری به فوتبال اروپا بازگشت و هدایت دینامو زاگرب را به عهده گرفت، آن هم در شرایطی که این تیم به عنوان قهرمان لیگ کرواسی شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را داشت.
کرانچار پس از آنکه با موفقیت دینامو را به جدول اصلی لیگ قهرمانان رساند و در بازی اول برابر لیون روی نیمکت این تیم نشست به شکل عجیبی از سمت خود استعفا داد.
این مربی کروات که شهریورماه 93 به شکلی غیرمنتظره از سپاهان جدا شد پس از 2 سال و نیم دوری به صورتی غافلگیرکننده به نیمکت این تیم بازگشت و از امروز و در بازی مقابل سایپا بازی طلایی‌پوشان را زیر نظر خواهد گرفت تا در فصلی که سپاهان برخلاف بسیاری از سال‌های گذشته در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند در 6 بازی باقیمانده از لیگ برتر عهده‌دار هدایت این تیم باشد.
به این ترتیب، فصلی که برای کرانچار از روی نیمکت دینامو زاگرب آغاز شد برای این مربی 60 ساله با سپاهان به پایان خواهد رسید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها