X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 فروردین 1396, 20:04
کد خبر: 22453
خبرنگار: panahi
نظرات: 23

برای چهارمی می جنگیم

کرانچار: لازم بود تفکر برد به تیم انتقال یابد

کرانچار: لازم بود تفکر برد به تیم انتقال یابد کرانچار: لازم بود تفکر برد به تیم انتقال یابد
سرمربی سپاهان گفت: برد در اولین بازی به عنوان مربی سپاهان بسیار اهمیت داشت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، زلاتکو کرانچار در خاتمه دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: اهمیت فراوانی دارد که مسابقه اول را با برد به پایان برسانیم و لازم بود این تفکر از مربی به بازیکنان انتقال پیدا کند. از 10 روز پیش که آمدم تمام تلاشم این بود که به بازیکنان تفهیم کنم که چقدر این بازی برایمان مهم است و باید برای برد به میدان برویم.
وی افزود: تمام این ده روز تمریناتم در این راستا بود که به نتیجه مناسب برسیم و از نتیجه حفاظت کنیم. در خلال بازی اعتماد به نفس خود را حفظ کردیم. تقریبا ما در تمام بازی بر حریف مسلط بودیم اما وقتی سایپا به ارسالهای بلند برای نوک حمله شان روی آورد کار برای ما سخت شد. ما خودمان از موقعیت های خود استفاده نکردیم و این کارمان را سخت کرد.
سرمربی سپاهان درباره شرایط دروازه بان سپاهان در این بازی و میزان رضایت خود خاطرنشان کرد:در خصوص گلی که خوردیم دروازه بان به هیچ عنوان مقصر نبود زیرا دو بازیکنی که باید به وظیفه خود عمل می کردند کم کاری کردند. در سایر موقعیت ها هم نیازی به مداخله لی احساس نکردم.
وی در ارتباط با تغییر سیستم سپاهان در نیمه دوم بیان داشت: دقیقا بعد از پایان نیمه اول به دلیل اینکه سایپا یک نفر کمتر داشت دستور دادم بازیکنان پاس های کوتاه بدهند تا حریف خسته شود و سلطه ما نیز ادامه پیدا کند. هرچند می‌دانستیم جباروف دو بازی سنگین برای ازبکستان بازی کرده بود و او بازیساز ما بود اما او هم دچار افت شد و مجبور شدیم این بازیکن را تعویض کنیم. هافبک‌های میانه ما هم به دلیل عدم پیوستگی مسابقات و اینکه کمتر بازی کرده بودند، دچار افت شدند. البته سه چهار موقعیت دیگر هم را می‌توانستیم به ثمر برسانیم اما مهم این است که نتیجه بازی مثبت تمام شد و سه گل از هفت موقعیت به دست آوردیم.
کرانچار درباره اردوهای تیم ملی تصریح کرد: راجع به اردوهای آماده سازی تیم ملی نمی‌توانم صحبت کنم و نمی‌توانم نظر بدهم که دلیل وقفه ها چه بوده است اما موظفم از حداکثر توانمان استفاده کنیم تا در پنج بازی آینده به نتایج مثبت تری دست پیدا کنیم و باید از بازیکنانم این موضوع را بخواهم.
سرمربی سپاهان درباره شرایط بدنسازی تیم در این هفته ها افزود: نمی‌‌توانم به گذشته برگردم و نظر بدهم اما فواصل زمانی مناسبی بین مسابقات الان وجود دارد. هرچند در این فاصله نمی‌توانیم بدنسازی کنیم اما می‌توانیم در درون زمین روی مسائل تاکتیکی کار کنیم. باید روی این موضوع تا پایان فصل کار کرد تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.
کرانچار در خاتمه درباره اهمیت جایگاه چهارمی برای سپاهان اذعان داشت: این مسابقه برای ما بسیار مهم بود چون اگر در نهایت چهارم شویم و تراکتورسازی در جام حذفی قهرمان شود، می توانیم به سهمیه برسیم. البته در این دیدار هم بازیکنان عجول بودند و باعث شد تا عصبانی هم شوند و کارت‌ها هم شاید به همین دلیل بود و تقریبا کارت‌ها درست بود. از سوی دیگر در موقعیتی که حسن‌زاده به سمت دروازه حریف فرار کرد و خطایی که صورت گرفت بازیکن حریف باید کارت قرمز می‌گرفت که این اتفاق افتاد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها