X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 فروردین 1396, 20:19
کد خبر: 22454
خبرنگار: panahi
نظرات: 8

بازی در اصفهان یادآور خاطرات گذشته من است

خلعتبری: برای برد به اصفهان آمده بودیم/ به کرانچار تبریک گفتم

خلعتبری: برای برد به اصفهان آمده بودیم/ به کرانچار تبریک گفتم خلعتبری: برای برد به اصفهان آمده بودیم/ به کرانچار تبریک گفتم
مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: در روزی که برای کسب نتیجه به اصفهان آمده بودیم برخلاف روند بازی سایپا 10 نفره شد و سپاهان توانست به پیروزی برسد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، محمدرضا خلعتبری شامگاه شنبه و پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بدی نبود و متأسفانه ما در اوایل بازی 10 نفره شدیم و این موضوع کار ما را سخت کرد.
وی ادامه داد: در روزی که برای کسب نتیجه به اصفهان آمده بودیم برخلاف روند بازی سایپا 10 نفره شد و سپاهان توانست به پیروزی برسد که این برد را به آنها تبریک می‌گویم.
بازیکن سابق سپاهان در مورد بازی مقابل هواداران این تیم در ورزشگاه نقش‌جهان گفت: من 8 سال در اصفهان بودم و برای سپاهان و ذوب‌آهن بازی کردم و بازی کردن مقابل این 2 تیم یادآور خاطرات گذشته من است. امیدوارم سپاهان در بازی‌های بعدی خود هم موفق باشد.
خلعتبری در مورد اینکه تصویری از زلاتکو کرانچار در صفحه شخصی خود قرار داده بود افزود: به نظر من کرانچار موفقیت‌های خیلی خوبی با سپاهان کسب کرده است و وقتی برگشت، حضور مجدد او را به هواداران و باشگاه سپاهان تبریک گفتم. امروز هم پس از بازی نزد او رفتم و بابت پیروزی تیمش به او تبریک گفتم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها