X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 فروردین 1396, 13:17
کد خبر: 22470
خبرنگار: khani
نظرات: 3

گلزنی به دومین تیم سابق

هت‌تریک در دیدار انتقامی

هت‌تریک در دیدار انتقامی هت‌تریک در دیدار انتقامی
مسعود حسن‌زاده با به ثمر رساندن سومین گل پیاپی خود در دیدارهای لیگ برتر هم ظرف کمتر از یک ماه به دومین تیم قبلی‌اش گل زد و هم از سرمربی سابقش انتقام گرفت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، شناسایی بهترین بازیکن دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا از هفته بیست و پنجم لیگ برتر اصلاً کار دشواری نبود زیرا مسعود حسن‌زاده در این بازی هم گل زد، هم پاس گل داد و هم با خطاهایی که گرفت زمینه برتری تیم خودی و 10 نفره شدن حریف را فراهم آورد.
گلی که حسن‌زاده اوایل نیمه دوم بازی به حامد لک زد سومین گل پیاپی این بازیکن برای سپاهان در سه دیدار اخیر این تیم در لیگ برتر بود. این مهاجم 25 ساله در شهرآورد اصفهان دروازه ذوب‌آهن را از روی نقطه پنالتی باز کرد. در دیدار با سیاه‌جامگان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر هم تک‌گل تساوی‌بخش سپاهان را به ثمر رساند.
در واقع، حسن‌زاده با گلزنی به سایپا هم ظرف کمتر از یک ماه دروازه دومین تیم سابقش را گشود و هم برای سومین مسابقه پیاپی موفق به گلزنی برای سپاهان شد. گل زدن حسن‌زاده به سایپا اما یک جنبه مهم دیگر هم داشت و آن اینکه این بازیکن دروازه تیمی را باز کرد که سرمربی آن پس از تنها یک نیم‌فصل همکاری او را در لیست مازاد گذاشته بود.
هت‌تریک در دیدار انتقامی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها