X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 فروردین 1396, 13:18
کد خبر: 22471
خبرنگار: khani
نظرات: 4

تکلیف تمدید قرارداد با کرانچار تا دو هفته دیگر مشخص می‌شود

طاهری: با ویسی هیچ مشکلی نداشتم؛ درباره دیدگاه‌هایش از خودش سوال کنید

طاهری: با ویسی هیچ مشکلی نداشتم؛ درباره دیدگاه‌هایش از خودش سوال کنید طاهری: با ویسی هیچ مشکلی نداشتم؛ درباره دیدگاه‌هایش از خودش سوال کنید
مدیرعامل سپاهان گفت: با ویسی هیچ مشکلی نداشتم و امیدوارم این مربی هرجا که هست، موفق باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد دیدار سپاهان مقابل سایپا که با برتری سپاهانی‌ها همراه شد، گفت: به هر صورت تیم ما روبه‌جلو بازی کرد، هرچند یک‌دفعه تغییرات حادث نمی‌شود اما وجود کرانچار موج مثبت هواداری را روی سکوها ایجاد کرد که این موضوع تأثیرگذار بود، البته نباید از زحمات ویسی هم چشم‌پوشی کرد و بالاخره چند هفته‌ای هم سپاهان در اختیار او بود، اما حضور کرانچار موج مثبتی را برای تیم به همراه داشت که حاصل آن یک برد شیرین برای سپاهان بود.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسید این دیدار به خاطر حضور فرکی روی نیمکت هدایت سایپا از لحاظ انگیزشی برای سپاهانی‌ها این دیدار به نوعی یک دیدار خاص بود، اظهار داشت: البته فرکی در جام حذفی هم به اصفهان آمد. اگر بخواهیم وارد این مسائل شویم باید تا چندین سال مباحث انتقامی را مطرح کنیم،‌ اما اصلاً بحث انتقام نبود و موضوع رقابت است. ما با همه حریفان دوست هستیم اما در زمین بازی رقابت می‌کنیم. بچه‌های ما از سوم عید تلاش کرده و با انگیزه کار کردند، هرچند که سایپا هم چنین وضعیتی داشت که در نهایت در یک رقابت یک تیم می‌برد و یک تیم می‌بازد. حالا این‌بار انگیزه بچه‌های ما بیشتر بود و نتیجه را برای خودمان کردیم، ولی اینکه خلعتبری یا فرکی آن‌سو بودند و حسن‌زاده این‌سو که به خاطر آن مباحث انتقامی مطرح شود، این حرف‌ها نیست و هر دو تیم در کمال سلامت برای پیروزی تلاش کردند که در نهایت نتیجه به نفع ما شد.

طاهری درباره اینکه با این حال به نظر می‌رسید حسن‌زاده برای این دیدار از انگیزه بیشتری برای انتقام برخوردار بود، خاطرنشان کرد: بازهم می‌گویم بحث انتقام نیست. هر بازیکن حرفه‌ای امکان دارد یک روز از تیمی جدا شده و روبروی تیم سابق خود بایستد. موضوع انتقام مطرح نیست، بلکه بحث نشان دادن توانایی‌های یک بایکن و انگیزه‌ها برای تیم خودش است.

مدیرعامل سپاهان درمورد روند این تیم افزود: ما از روند راضی هستیم و تلاش خودمان را می‌کنیم، هرچند که مجموعه تیم زحمت می‌کشد که ماحصل آن اولین سه امتیازی بود که با کرانچار به دست آوردیم.

وی درمورد اینکه چقدر احتمال دارد کرانچار فصل آینده هم در سپاهان بماند، گفت: ماندن و رفتن کرانچار مربوط می‌شود به استراتژی‌مان برای فصل آینده. امیدواریم سپاهان در هفته‌های آینده با کرانچار بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد تا باشگاه به این نتیجه برسد که باید قرارداد او را تمدید کند. هدف ما این است که بازی‌های خوب و روبه‌جلویی را داشته باشیم. قطعاً در این صورت با مربی که داریم تمدید خواهیم کرد. مطمئناً بازی خوب نتیجه هم به همراه خواهد داشت. در نهایت اینکه تکلیف این موضوع تا دو هفته بعد و تا حدود اواخر فروردین مشخص خواهد شد.

طاهری در مورد اینکه گفته می‌شود او از روی اول هم با ویسی مشکل داشته و دنبال برکناری این مربی بوده است، اظهار داشت: اصلاً این‌طور نیست. ویسی فوق‌العاده انسان صادق و دوست‌داشتنی است و این دیدگاه برخی از همکاران شماست. با ویسی هیچ مشکلی نداشتم و امیدوارم هرجا که هست موفق باشد.

مدیرعامل سپاهان درمورد اینکه ویسی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود اخراج از سپاهان به بهانه بیماری توهین به شعور مردم است، گفت: این نقطه‌نظرات ویسی است و این موضوع را از خود ایشان سوال کنید.

وی درباره اینکه محرم نویدکیا تا چه اندازه در بازگشت کرانچار نقش داشته است، تصریح کرد: اصلاً محرم نقشی در این موضوع نداشته است. اینکه او بحثی یا نقلی کند، این‌طور نبوده، اما ما همیشه به نویدکیا احترام می‌گذاریم و هر وقت خودش شرایط و ارتباط را با باشگاه مهیا کند و کلاس‌های مربیگری را پشت سر بگذارد، قطعاً از حضورش در تیم استقبال می‌کنیم.

طاهری درباره اینکه تا چه اندازه امکان دارد محرم نویدکیا و محمود کریمی دستیاران کرانچار شوند، خاطرنشان کرد: کرانچار هنوز اسمی نداده که محرم در کنارش باشد، اما در مورد محمود کریمی این اختیار را به سرمربی سپاهان دادیم تا خودش با کریمی صحبت کند که او اعلام کرد شرایطش فعلاً طوری نیست بتواند در برهه فعلی به سپاهان کمک کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها