X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 فروردین 1396, 14:40
کد خبر: 22474
خبرنگار: khani
نظرات: 5

بازگشت به ترکیب

نیمکت‌نشینی خرید زمستانی سپاهان

نیمکت‌نشینی خرید زمستانی سپاهان نیمکت‌نشینی خرید زمستانی سپاهان
مدافع تیم ملی جوانان ایران پس از 2 ماه نیمکت‌نشینی در دیدار با سایپا از هفته بیست و پنجم لیگ برتر به ترکیب اصلی بازگشت و جای سیدجلال عبدی را در سمت راست خط دفاعی سپاهان گرفت
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، عارف غلامی یکی از بازیکنان جوانی بود که در دوران سرمربیگری عبدالله ویسی توانست برای مقطعی به ترکیب اصلی سپاهان برسد. این مدافع 19 ساله گرگانی پس از آنکه در دیدار با پیکان از هفته بیستم لیگ برتر در همان دقایق ابتدایی مسابقه به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و زمینه شکست تیم اصفهانی را فراهم آورد جای خود را در ترکیب اصلی از دست داد و به نیمکت ذخیره‌ها تبعید شد.
تغییرات اخیر در کادر فنی سپاهان به نفع بازیکن تیم ملی جوانان بود زیرا زلاتکو کرانچار ترجیح داد تا به جای سیدجلال عبدی از غلامی استفاده کند و این مدافع جوان را در سمت راست خط دفاعی جایگزین خرید زمستانی عبدالله ویسی نماید.
به این ترتیب، غلامی که روزهای پایانی سال 95 و روزهای آغازین سال 96 را به همراه دیگر ملی‌پوشان جوان در اردوی هامبورگ آلمان سپری کرده و ساعاتی پس از تحویل سال در دیداری تدارکاتی در دانمارک به میدان رفته بود پس از چهار هفته نیمکت‌نشینی که درست به اندازه 2 ماه به طول انجامید بار دیگر به ترکیب اصلی سپاهان بازگشت.
نیمکت‌نشینی خرید زمستانی سپاهان
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها