X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 فروردین 1396, 10:59
کد خبر: 22485
خبرنگار: talaei
نظرات: 29

سرباز تبریزی‌ها می‌تواند رضایتنامه بگیرد؟

شریفی در دوراهی تراکتورسازی و سپاهان

شریفی در دوراهی تراکتورسازی و سپاهان شریفی در دوراهی تراکتورسازی و سپاهان
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش‌سه، مهدی شریفی در نیم فصل سال گذشته لیگ برتر با حاشیه های فراوان از سپاهان به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی پیوست اما در این تیم نتوانست توفیقات دوران حضور در سپاهان را به دست آورد. شریفی در سپاهان همه کاره تیمش بود و عملکرد خوب در این تیم او را در مقاطعی به تیم ملی نیز رساند اما در تراکتورسازی بدشانسی هایی نصیبش شد تا نتواند دوران خوب گذشته را تکرار کند.
شریفی در همان بدو ورود به تراکتورسازی دچار مصدومیت شد و پس از مداراکردن چند هفته ای در نهایت به اجبار هر دو مچ پایش را به تیغ جراحان سپرد. دوری بلندمدت از فوتبال انگیزه های او را کم نکرد اما در بازگشت به میادین نیز کمتر از سوی امیر قلعه نویی مورد استفاده قرار گرفت. با این حال او هروقت به عنوان یار ثابت برای تیمش به میدان رفته، توانسته برای تراکتورسازی مفید باشد.
در فاصله چند هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر آینده مهدی شریفی یکی از نکات مبهم محسوب می شود؛ شریفی در پایان فصل خدمت سربازی اش تمام می شود و به واسطه قراردادی که با سپاهان دارد، باید به این تیم برگردد. این در حالی است که تراکتورسازان نیز با توجه به مشکلی که برای نقل وانتقالاتشان پیش آمده و نمی توانند برای لیگ هفدهم بازیکن جدید جذب کنند، هرکاری برای دریافت رضایتنامه شریفی انجام خواهند داد. از سوی دیگر سپاهانی ها نیز سال گذشته در ماجرای شجاع خلیل زاده نشان دادند به راحتی به کسی رضایتنامه نمی دهند.
شریفی چندی قبل در این خصوص گفته بود: « با سپاهان قرارداد دارم و هر زمان که خدمت سربازی ام تمام شود باید برگردم. آنها هم متاسفانه فراز و نشیب زیادی داشته اند و نتایجی که به دست آورده اند در خور آنها نبوده. امیدوارم سپاهان به جایگاهی که حق دارد برسد.»

باید تا پایان فصل منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار مهدی شریفی و دو باشگاه تراکتورسازی و سپاهان است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها