X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 فروردین 1396, 15:09
کد خبر: 22487
خبرنگار: khani
نظرات: 5

کدام بازیکن بیشترین گل را زده است؟

مسعود بهترین در لیگ، جلال برترین در فصل

مسعود بهترین در لیگ، جلال برترین در فصل مسعود بهترین در لیگ، جلال برترین در فصل
مسعود حسن‌زاده با 6 گل و جلال‌الدین علی‌محمدی با مجموع هفت گل به ترتیب بهترین گلزنان سپاهان در لیگ شانزدهم و فصل جاری محسوب می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، مسعود حسن‌زاده با گلی که در آخرین بازی رسمی سال 95 سپاهان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر به سیاه‌جامگان زد مجموع گل‌های خود برای تیم اصفهانی را به عدد پنج رسانده بود تا از احسان حاج‌صفی و جلال‌الدین علی‌محمدی چهارگله پیشی بگیرد و با عنوان بهترین گلزن سپاهان در لیگ شانزدهم به استقبال سال جدید برود. این بازیکن که در دور رفت در عضویت سایپا بود در حالی این آمار خوب را از خود به جای گذاشته است که اولین مسابقه‌اش با پیراهن سپاهان را تازه در هفته هفدهم لیگ برتر انجام داد و از همان بازی روند گلزنی‌های خود را آغاز کرد.
حسن‌زاده در اولین بازی سپاهان در سال 96 هم به تیم سابقش یعنی سایپا گل زد تا شمار گل‌های خود را به 6 عدد افزایش دهد. البته با احتساب تک‌گلی که این مهاجم 25 ساله در نیم‌فصل اول برای سایپا زد تعداد گل‌های او در لیگ شانزدهم به هفت می‌رسد.
علی‌محمدی هم با گلی که در هفته بیست و پنجم وارد دروازه سایپا کرد جمع گل‌های خود در لیگ شانزدهم را به عدد پنج رساند تا با احتساب 2 گلی که پیشتر در دیدارهای جام حذفی به ثمر رسانده بود همچنان با هفت گل عنوان بهترین گلزن فصل جاری سپاهان را در اختیار داشته باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها