X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 فروردین 1396, 10:05
کد خبر: 22489
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 3

هفته بیست و ششم لیگ برتر، جام خلیج فارس

2 رقیب، یکی دور، یکی نزدیک

2 رقیب، یکی دور، یکی نزدیک 2 رقیب، یکی دور، یکی نزدیک
طلایی‌پوشان اصفهانی که با کسب اولین برد خود در سال 96 در مسیر گرفتن سهمیه پلی‌آف احتمالی لیگ قهرمانان گام برداشتند در قالب دیداری خارج از خانه به مصاف حریفی می‌روند که هفته گذشته درست در نقطه مقابل آنها عمل کرد و شانس آسیایی شدنش کمرنگ شد هرچند که به صفر هم نرسید.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، ابتدای هفته و مصادف با اولین روز سرمربیگری زلاتکو کرانچار در بازگشت به سپاهان، تیم اصفهانی سایپا را در ورزشگاه نقش جهان شکست داد تا هم سال 96 را به بهترین شکل ممکن آغاز کرده باشد و هم امیدهای خود را برای آسیایی شدن همچنان زنده نگه دارد. طلایی‌پوشان اصفهانی با برد برابر خودروسازان تهرانی با همشهری رده چهارمی خود هم‌امتیاز شدند تا با توجه به توقف یک روز قبل ذوب‌آهن در اهواز گام مهمی در جهت رسیدن به رتبه چهارم برداشته باشند. جایگاهی که تصاحب آن هدف اول و آخر طلایی‌پوشان اصفهانی در پنج هفته باقیمانده از لیگ شانزدهم است زیرا به دست آوردن آن در پایان هفته سی‌ام به منزله کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود البته تنها به شرطی که تراکتورسازی در فینال جام حذفی برابر نفت تهران به برتری برسد.
درست عکس وضعیتی که در هفته بیست و پنجم شامل حال سپاهان شد در این هفته از لیگ برتر درباره فولاد مصداق پیدا کرد به این ترتیب که تیم اهوازی با شکست برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی از کورس رقابت آسیایی عقب افتاد. البته با وجود سقوط یک‌پله‌ای فولاد و قرار گرفتن این تیم در رده یازدهم شانس قرمزهای آسیایی برای کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان دست‌کم روی کاغذ هنوز به صفر نرسیده است هرچند که جبران عقب‌ماندگی پنج‌امتیازی نسبت به تیم رده چهارمی ذوب‌آهن تنها پنج هفته مانده به پایان رقابت‌ها بسیار دشوار به نظر می‌رسد به ویژه که بین این 2 تیم 6 رقیب دیگر هم قرار دارند که همگی کم و بیش هدف مشابهی را دنبال می‌کنند. در اصل، دیدار خانگی با سپاهان آخرین فرصت فولاد برای زنده کردن امیدهای بسیار کمرنگ‌شده آسیایی است.
دیدار رفت 2 تیم که اولین میزبانی لیگ برتری سپاهان در ورزشگاه تازه بازگشایی‌شده نقش جهان به حساب می‌آمد با تساوی یک بر یک به پایان رسید. نتیجه‌ای که اگر در استادیوم غدیر هم تکرار شود به مثابه دوری توأمان هر 2 رقیب از هدف کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان خواهد بود هرچند که برخلاف فولاد احتمالاً حتی یک امتیاز این دیدار بیرون از خانه هم سپاهان را در کورس آسیایی نگه خواهد داشت.
ترکیب احتمالی 2 تیم:
فولاد: احسان مرادیان، ایوب والی، عبدالله کرمی، یوسف وکیا، سینا مریدی، حمید بوحمدان، احمد عبدالله‌زاده، بختیار رحمانی، بهرام رشید فرخی، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری
سپاهان: لی اولیویرا، موسی کولیبالی، علی احمدی، عارف غلامی، آرمین سهرابیان، میلاد سرلک، حسین پاپی، رسول نویدکیا، مسعود حسن‌زاده، رضا میرزایی و سرور جبارو
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها