X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 فروردین 1396, 10:22
کد خبر: 22491
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 17

کرانچار تا پایان فصل همراه با سپاهان است

اخوان: چیزی درباره تماس رضاییان با سپاهانی ها نشنیدم

اخوان: چیزی درباره تماس رضاییان با سپاهانی ها نشنیدم اخوان: چیزی درباره تماس رضاییان با سپاهانی ها نشنیدم
سرپرست تیم سپاهان گفت: فعلا کرانچار تا پایان فصل همراه با سپاهان هست و بحثی برای فصل آینده مطرح نشده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدی اخوان در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با وضعیت سپاهان قبل از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: ما فردا برای دیدار با فولاد راهی اهواز می شویم. احسان حاج صفی و شجاع خلیل زاده در این بازی 3 اخطاره هستند و نمی توانند تیم را همراهی کنند. سایر بازیکنان در خدمت تیم هستند تا انشاالله یک پیروزی دیگر را به دست آوریم.

وی درباره درگیری خلیل زاده با بازیکن سایپا عنوان کرد: شاید قبلا شجاع به خاطر درگیری با بازیکنان حریف جریمه و محروم شده بود اما این بار بازیکن سایپا بود که یقه بازیکن ما را گرفت. بازهم خلیل زاده خودش را کنترل کرد تا اخراج نشود!

سرپرست تیم سپاهان درباره اینکه تکلیف سرمربی فصل آینده این تیم چه زمانی مشخص می شود، تصریح کرد: فعلا کرانچار تا پایان فصل همراه با سپاهان هست و بحثی برای فصل آینده مطرح نشده است.

وی درباره اینگه گفته می شود خلیل زاده با پرسپولیس تمام کرده و خانه اش را هم در تهران گرفته است، افزود: ما بارها این موضوع را تکذیب کردیم اما برخی که این بحث ها را مطرح می کنند، حتما بیشتر از ما می دانند.

اخوان در واکنش به شایعه تماس رضاییان با مدیران سپاهان گفت: من چیزی در این باره نشنیدم. اگر چنین موردی بود قطعا مدیران باشگاه به ما و کادرفنی اعلام می کردند اما من چنین چیزی را نشنیدم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها