X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 فروردین 1396, 14:58
کد خبر: 22513
خبرنگار: talaei
نظرات: 5

بررسی عملکرد نمایندگان فوتبال اصفهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر

آب از آب تکان نخورد/ اولیویرا رقیب تیر دروازه

آب از آب تکان نخورد/ اولیویرا رقیب تیر دروازه آب از آب تکان نخورد/ اولیویرا رقیب تیر دروازه
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، در بین تیم‌های مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بدون شک پدیده مشهد از همه خوشحال‌تر بود که در روز توقف رقبایش توانست با برتری در خانه ماشین‌سازی 34 امتیازی شود و به نزدیکی دو تیم اصفهانی برسد اما برخلاف پدیده، سپاهان و ذوب‌آهن در هفته تساوی‌ها گیر کردند تا آب از آب تکان نخورد.
در اصفهان و در روزی که ذوب‌آهن می‌توانست در بدترین حالت ممکن برد 3 بر صفر دور رفت در مقابل صنعت نفت آبادان را تکرار کند اسیر فرصت سوزی بازیکنان خودش شد و در نهایت هم 2 امتیاز حساس از دست داد تا نتواند از بقیه رقبا فاصله بگیرد. نکته طعنه‌آمیز بازی ذوب‌آهن این است که شاگردان مجتبی حسینی از 10 موقعیت گل خودشان فقط یک‌بار به گل رسیدند و در مقابل صنعت نفت فقط بر روی یک کرنر نصف و نیمه توانست دروازه ذوب‌آهن را باز کند. فریادهای سعید آذری در رختکن ذوب‌آهن که بعد از ثبت این نتیجه حاصل شد به خوبی نشان می‌دهد که ذوب‌آهن چه فرصت خوبی را از دست داده است و در این بین شاید بهتر باشد که مجتبی حسینی کمی با خودش خلوت کند و به این فکر کند که چرا در روزی که تیمش به امتیاز احتیاج داشته اینطور محتاط ترکیب تیمش را به زمین فرستاده است. در جدول امسال شرایط به گونه‌ای است که جایگاه پنجم و یا نهم برای ذوب‌آهن هیچ فرقی ندارد ولی مجتبی حسینی با وجود اینکه گل تساوی را از نفت دریافت کرده باز هم راضی نمی‌شود مرتضی تبریزی و ربیع عطایای میلیاردی را خیلی زود به زمین بفرستد و تا زمانی‌که درب بر روی همین پاشنه بچرخد نمی‌توان به کسب سهمیه ذوب‌آهن در لیگ امسال امیدوار بود.
کرانچار همچنان مطمئن
در اهواز سپاهان هم یک نتیجه خوب بدست آورد و در یک بازی خارج از خانه سخت یک امتیاز از فولاد گرفت تا کرانچار با چهار امتیاز از 2 مسابقه همچنان موفقیت‌های خودش را ادامه دهد. غیبت شجاع خلیل‌زاده و احسان حاجی‌صفی سپاهانی‌ها را نگران کرده بود که مبادا تیمشان در مقابل فولاد وا بدهد و گل زودهنگام بختیار رحمانی هم عرصه را برای این تیم تنگ کرد ولی با این وجود سپاهان به جریان بازی برگشت و توانست گل خورده را جبران کند. نکته جالب بازی فولاد و سپاهان این است که هر دو تیم می‌توانند امروز ادعا کنند که شانس پیروزی در این مسابقه را داشته‌اند چون از یک طرف توپ‌های بازیکنان سپاهان به تیر دروازه خورد و از سوی دیگر لی اولیویرا گلر برزیلی سپاهان در یک روز بیادماندنی چند واکنش عجیب و غریب از خودش به نمایش گذاشت تا دروازه‌اش بیش از یکبار باز نشود. با این حال عملکرد سپاهان در این بازی باز هم هواداران این تیم را امیدوار کرد تا شاید سپاهان در ادامه مسابقات هم بتواند امتیازات لازم را کسب کند. البته سپاهان یک بدشانسی دیگر هم دارد و باید در مسیر پیش‌رو با تیم‌های مدعی تراکتورسازی و استقلال هم بازی کند که هر دو برای نایب قهرمانی لیگ می‌جنگند و این مسئله کار سپاهان را سخت می‌کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها