X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 فروردین 1396, 15:34
کد خبر: 22515
خبرنگار: khani
نظرات: 2

کرانچار هم مثل ویسی پاپی را ترجیح داد

غیبت کاپیتان و تغییر مربی هم به داد آرمین نرسید

غیبت کاپیتان و تغییر مربی هم به داد آرمین نرسید غیبت کاپیتان و تغییر مربی هم به داد آرمین نرسید
مدافع جوان سپاهان برای دومین بار ظرف هفته‌های اخیر با وجود محرومیت بازیکن هم‌پُستش راهی به ترکیب نیافت تا تغییرات در کادر فنی هم تفاوتی در وضعیت او ایجاد نکرده باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، آرمین سهرابیان یکی از بازیکنان سابق تیم‌های پایه سپاهان است که از مقطع ابتدایی فصل جاری به ترکیب تیم اصلی سپاهان راه یافت. با گذشت یک سوم از لیگ شانزدهم این مدافع 21 ساله گرگانی به مرور جایگاه خود را به عنوان یکی مردان اصلی عبدالله ویسی از دست داد و از هفته هجدهم به بعد دیگر فرصت بازی برای تیم اصفهانی را پیدا نکرد.
ظرف هفته‌های اخیر 2 مرتبه این تصور به وجود آمد که محرومیت احسان حاج‌صفی زمینه را برای بازگشت این مدافع جوان به ترکیب فراهم خواهد آورد زیرا سپاهان به غیر از این 2 نفر بازیکن دیگری در پُست تخصصی دفاع چپ ندارد اما هر 2 مرتبه پیش‌بینی‌ها غلط از آب در آمد و مثل بازی با ذوب‌آهن در دیدار با فولاد هم این حسین پاپی بود که جانشین حاج‌صفی در سمت چپ خط دفاعی سپاهان شد. این اتفاق در حالی افتاد که در این فاصله عبدالله ویسی جای خود را روی نیمکت سپاهان به زلاتکو کرانچار داده بود اما کرانچار هم مثل ویسی ترجیح داد تا به جای سهرابیان، پاپی مدافع چپ تیمش باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها