X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 فروردین 1396, 19:07
کد خبر: 22517
خبرنگار: khani
نظرات: 3

دیزی خوری محمدی با کولیبالی و چپاروف!

محمدی:ثانیه به ثانیه بازی های ملی را دیدم

محمدی:ثانیه به ثانیه بازی های ملی را دیدم محمدی:ثانیه به ثانیه بازی های ملی را دیدم
مهرداد محمدی بازیکن تیم سپاهان می گوید که تمام بازی های تیم ملی را دنبال می کرده و حضور میلاد باعث شده که حتی یک ثانیه را هم از دست ندهد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهرداد محمدی بازیکن جوان و آینده دار تیم سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد بازی برابر فولاد خوزستان و تجربه های نزدیک به یک سال حضور در این شهر صحبت کرده است.

• بازی برابر فولادخوزستان چطور بود؟
بازی سختی بود و تیم فولاد در دقایق اول فشار زیادی آورد و گل هم به ما زد. بعد ما سوار بازی شدیم و توانستیم گل بزنیم. بازی جذابی بود و هر دو تیم هجومی بازی می کردند؛ فکر می کنم مردم خوششان آمد.

• به نظرت سپاهان در پایان لیگ می تونید سهمیه رو بدست بیارید؟

ما در بازی های پیش رو انگیزه های بالایی داریم و میرویم تا سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم و امیدوارم در بازی های آینده با قدرت ظاهر شویم.

• کرانچار برای دومین بار روی نیمکت سپاهان نشست. تجربه کار کردن در دو دیدار گذشته با او چطور بوده؟
خوب عبدالله ویسی زحمت زیادی برای سپاهان کشید ولی بدشانس بود. کرانچار هم تازه به تیم آمده و هنوز شناخت کاملی از بازیکنان ندارد. کرانچار مربی بسیار خوب و با دانشی است و امیدوارم در آینده بتوانیم نتایج خوبی با او بگیریم.

• بازی های تیم ملی و میلاد را دنبال می کردی؟
بله از همین جا هم دست کادر فنی و بازیکنان تیم ملی را می بوسم که واقعا عالی کار کردند. همیشه بازی های تیم ملی را می بینم ولی به خاطر میلاد حتی یک ثانیه از بازی های ملی را از دست ندادم و ثانیه به ثانیه آن را تماشا کردم تا اگر ایرادی هم دارد به او بگویم. به امید خدا به جام جهانی رفتیم و فکر می کنم با بچه هایی که در تیم ملی هستند در جام جهانی هم نتیجه می گیریم. چون بازیکنان تکنیکی و دونده ای داریم که همگی عالی هستند و امیدوارم در جام جهانی هم موفق باشیم.

• چقدر امید داری که در جام جهانی همراه تیم ملی باشی؟
من تمام تلاشم را می کنم که در جام جهانی بازی کنم. سعی می کنم تمریناتم را از این هم بیشتر کنم تا در جام جهانی باشم و اگر هم نبودم برای موفقیت تیم ملی دعا می کنم.

• حضور در اصفهان چطور است؟ بیشتر با کدام بازیکنان رفاقت داری؟
در اصفهان بیشتر از همه با موسی کولیبالی می گردم و یکی از بهترین رفیق هایم است. با موسی در یک ساختمان زندگی می کنیم و سرور چپاروف هم به ما اضافه شده. با موسی و سرور (بازیکن ازبکستانی سپاهان) بیرون می رویم و با هم دیزی می زنیم؛ البته موسی زیاد از دیزی خوشش نمی آد(باخنده).

• چطور با این دو بازیکن صحبت می کنی؟

با ایما و اشاره به آنها صحبت می کنم(با خنده) ولی انگلیسی هم تا حدودی یاد گرفتم و دست و پا بسته صحبت می کنم و منظورم را می رسانم.

• با بقیه بچه های تیم رابطه ات چطوره؟

با همه بچه ها رابطه خوبی دارم. دو رفیق خوب دیگر هم در اصفهان دارم که رضا میرزایی و میلاد سرلک هستند. حسین فاضلی، حامد بحیرایی ومحمود قائدرحمتی هم از رفقای خوبم هستند که امیدوارم هر چه زودتر مصدومیت را پشت سر بگذارند و به فوتبال برگردند. ولی چون با موسی و سرور در یک ساختمان هستیم بیشتر با آنها می چرخم ولی با بچه های دیگر هم ارتباط خیلی خوبی داریم و به قول معروف نمی زاریم تنها باشیم و با هم بیرون می ریم و خوش می گذرونیم.

• به اصفهان عادت کرده ای؟
آره شرایط خیلی نسبت به قبل بهتر شده؛ اوایل حضورم جای تمرین اختصاصی نداشتم ولی الان تمریناتم ر اضافه کردم و با مربی بدنسازی خوبم امیر مومن کار می کنم. قبلا نیم دانستم چه چیزی بخورم و از کجا ؛ ولی الان می دانم که چه چیزی بخورم و از کجا بخورم که برای بدنم خوب باشد.

• در این فصل 5 تا گل زدی، 5 پنالتی گرفتی و 2 پاس گل دادی؛ در مجموع از عملکردی که داشتی راضی هستی؟

فصل قبل من در راه آهن بازی می کردم؛ تیمی که تماشاگر نداشت و در این فصل به سپاهان آمدم و خداروشکر فصل بدی نبود. در این فصل چون بیشتر بازی ها را در پشت وینگر چپ یا راست بازی کردم زیاد نتوانستم گل بزنم و بیشتر تمرکزم برای گلسازی و پاس گل دادن بود. ولی اگر مهاجم بودم می توانستم بیشتر گل بزنم و در چند بازی هم که در این پست بازی کردم، موقعیت های زیادی برای گل زدن داشتم و شرایط بهتری داشته باشم.

• در پایان صحبتی داری؟

نه فقط امیدوارم بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم و مردم اصفهان را خوشحال کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها