X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 فروردین 1396, 14:02
کد خبر: 22526
خبرنگار: panahi
نظرات: 17

78 درصد هواداران سپاهان مخالف طرح جدید

انتقاد از طرح جدید لباس سپاهان؛ یاد فجرسپاسی افتادیم!

انتقاد از طرح جدید لباس سپاهان؛ یاد فجرسپاسی افتادیم! انتقاد از طرح جدید لباس سپاهان؛ یاد فجرسپاسی افتادیم!
طرح و رنگ لباس جدید سپاهان که در بازی با فولاد رونمایی شد به مذاق هواداران سپاهان خوش نیامده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سپاهان که از ابتدای فصل با یک طرح لباس به مصاف رقبای خود رفته بود در بازی برابر فولاد از لباس‌های جدیدی رونمایی کرد که البته طرح و رنگ آن چندان مورد پسند هواداران سپاهان قرار نگرفته است.
روز گذشته در یک نظرسنجی تلگرامی حدود 78 درصد هواداران سپاهان شرکت‌کننده در این نظرسنجی به راضی نبودن از طرح جدید پیراهن تیمشان رای دادند. بسیاری از آنها که اصلاً از طرح جدید لباس تیم خود خوششان نیامده بود طرح و رنگ لباس جدید را به لباس‌های سال‌های گذشته تیم‌های فجرسپاسی و راه آهن تشبیه کردند که کیفیت پایینی داشت. کاربری نیز به شوخی نوشته بود مهرداد محمدی فکر کرد در لباس راه آهن توپ می‌زند که آن گل زیبا را به ثمر رساند!
کج سلیقگی مدیران سپاهان در انتخاب طرح و رنگ پیراهن جدید باعث شد انتقادات از آنها بالا بگیرد، سپاهان در ادوار مختلف لیگ برتر همواره از نظر انتخاب اسپانسر و استفاده از طرح و رنگ با کیفیت یکی از بهترین تیم‌ها بوده است، آنها اولین تیمی هستند که پای اسپانسرهایی مانند آل اشپورت، لوتو و جوما را به ایران باز کردند و به احترام هواداران خود از برندهای بی‌کیفیت استفاده نکردند.
با این حال به نظر می‌رسد با توجه به سیل انتقادات به مدیران سپاهان طرح و رنگ بهتری برای پیراهن‌های خود انتخاب کنند و یا حداقل برای فصل جدید از لباس‌های برندی نامدار استفاده کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها