X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 فروردین 1396, 15:08
کد خبر: 22539
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 13

بدون شک از جوانان بهره خواهیم برد

کرانچار: بازی استقلال، کیفیت بالای گسترش را نشان داد

کرانچار: بازی استقلال، کیفیت بالای گسترش را نشان داد کرانچار: بازی استقلال، کیفیت بالای گسترش را نشان داد
سرمربی سپاهان گفت: با دیدن فیلم بازی گسترش مقابل استقلال متوجه شدم آنها تیمی هماهنگ هستند
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل گسترش اظهار داشت: بعد از بازی با فولاد چرخه جدید تمرینات خود را آغاز کردیم. با دیدن فیلم بازی گسترش مقابل استقلال متوجه شدم آنها تیمی هماهنگ هستند و به بازیکنان گفتم که آن ها تیمی بسیار دشوار برای بازی فردا هستند.
وی افزود: با توجه به دو بازی که انجام دادیم، این حق را به خود می دهیم که برای نتیجه گرفتن در مقابل گسترش امیدوار باشیم. تا آنجا که به ما مربوط می شود با تمام نفرات خود به میدان می رویم از جمله با احسان و شجاع که محرومیت آنها خاتمه یافته است. رضا میرزایی هم دیروز اولین تمرین کامل خود را انجام داد البته با تمام این شرایط دلیلی نمی شود که به نفرات جوان شانسی برای بازی نرسد.
سرمربی سپاهان درباره تغییر سیستم سپاهان در دو بازی اخیر اذعان داشت: خوشحالم که متوجه این امر شده اید. از ایده های من این بود که دست به تغییر سیستم بزنم. تلاش من همیشه این بوده که تمام خطوط در طول و عرض زمین با پاسکاری فعال باشند تا با پاسکاری به موقعیت گل دست یابیم. فکر می کنم با اصراری که به این روش داریم، باز هم این روش را در سپاهان خواهید.
کرانچار بیان داشت: نمی توان فقط بر اساس یک مسابقه نظر داد. ولی من متوجه دو سه بازیکن شده ام. با توجه به شرایط جدول فشار بسیار سنگینی روی شانه بازیکنان حس می شود. البته به این معنا نیست که این فرصت به جوانان داده نشود. چهار سال پیش جهان عالیان، کریمی، شریفی نفراتی بودند که به مرور به تیم تزریق کردیم. اما امیدوارم این روند رو به بهبود ادامه یابد. نباید منکر این واقعیت شویم که شرایط کیفی مثل چهار سال پیش نیست. باید ببینیم که کدام یک از نفرات به تیم سال آینده تزریق می شوند.
وی افزود: با توجه به نتایج تیم های ایرانی در باشگاههای آسیا و صعود برخی از این تیمها به جمع تیمهای مرحله حذفی به نظرم این غیر واقع بینانه است که از سهمیه ایران کم شود. شاید بتوان از ژاپن، کره و استرالیا یاد کرد اما قطعا پس از این تیمها نوبت به لیگ ایران می رسد و نباید اجازه داده شود لیگی مثل لیگ چین بالاتر از ایران قرارداده شود. اگر چنین شود، این مساله باید مورد اعتراض قرار گیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها