X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1396, 17:03
کد خبر: 22545
خبرنگار: talaei
نظرات: 0

کسب 2 برد و 2 تساوی در 4 بازی اخیر

جنگ کمالوند و کرانچار برای کسب سهمیه

جنگ کمالوند و کرانچار برای کسب سهمیه جنگ کمالوند و کرانچار برای کسب سهمیه
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، دو تیم سپاهان و گسترش فولاد امروز در ورزشگاه نقش‌جهان و در هفته‌ی 27 لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که سپاهان پس از شکست خانگی باورنکردنی در برابر ماشین‌سازی و باخت متوالی در برابر پرسپولیس با تغییر سرمربی نتایج خوبی کسب کرده است و اکنون در حالی در رده‌ی پنجم قرار دارد که امیدوار به کسب سهمیه است.

آنها در 4 بازی اخیر خود 2 برد و 2 مساوی کسب کرده‌اند. سپاهان در هفته‌ی گذشته در برابر فولاد تن به کسب نتیجه‌ی مساوی 1-1 داد. سید جلال عبدی تنها محروم سپاهانی‌ها در دیدار فردا برابر گسترش فولاد می‌باشد.

در آن سو، گسترش تیمی متعادل بوده است. آنها در این فصل ثبات خوبی داشته‌اند و بدون فراز و نشیب فصل را دنبال کرده‌اند. با این حال، کمالوند نتوانسته از این تیم یک تراکتور دوم بسازد. خریدهای گران‌قیمت باشگاه هم نتوانست آنها را به منچستر سیتی ایران تبدیل کند.

نماینده‌ی تبریز در 5 بازی گذشته‌ی خود پیروز نشده و 4 مساوی و 1 شکست را متحمل شده است. گسترش با برتری در اصفهان می‌تواند با سپاهان هم‌امتیاز شود و نیم‌نگاهی به کسب سهمیه داشته باشد. گسترشی‌ها تا اینجای لیگ با 25 گل زده و 23 گل خورده در رده نهم قرار دارند. آنها غایبی برای بازی امروز نخواهند داشت.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها