X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1396, 21:29
کد خبر: 22553
خبرنگار: panahi
نظرات: 8

احساس کردم وقتی گل را خوردیم زمان تمام شده بود

کمالوند: سپاهان مستحق سه امتیاز بود/ بازی با مدعیان جان بازیکنان را گرفت

کمالوند: سپاهان مستحق سه امتیاز بود/ بازی با مدعیان جان بازیکنان را گرفت کمالوند: سپاهان مستحق سه امتیاز بود/ بازی با مدعیان جان بازیکنان را گرفت
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: در بازی امروز سپاهان مستحق پیروزی و کسب سه امتیاز بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، فراز کمالوند شامگاه جمعه و پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: فوتبال خوبی بود و سپاهان بهتر از ما بازی کرد و مستحق سه امتیاز بود.
وی ادامه داد: امسال سه بار با سپاهان بازی کردیم که یکی در جام شهدا و دو تای دیگر در لیگ بود. پیش از بازی امشب 2 بازی بسیار سنگین با 2 مدعی قهرمانی انجام دادیم که این 2 بازی جان بازیکنان ما را گرفت و وقتی 2 بازی سنگین مقابل استقلال و تراکتورسازی انجام می‌دهیم نتیجه آن خستگی بازیکنان ما می‌شود.
کمالوند در مورد شرایط تیمش افزود: امشب 6 بازیکن زیر 26 سال در تیم ما حضور داشتند. از این جوانان بسیار راضی‌ام، در صورتی که تیم اصلی ما بسیار خسته بازی کرد.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد اعتراض خود به داور در پایان نیمه نخست بیان داشت: احساس کردم وقتی گل را خوردیم زمان تمام شده بود و بازیکنان به من گفتند 4، 5 ثانیه از وقت گذشته بود و به همین دلیل به داور اعتراض کردم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها