X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1396, 22:02
کد خبر: 22554
خبرنگار: panahi
نظرات: 15

امیدوارم این نتایج ادامه‌دار باشد

خلیل‌زاده: اگر از اول فصل همینطور حمایت می‌شدیم بالای جدول بودیم

خلیل‌زاده: اگر از اول فصل همینطور حمایت می‌شدیم بالای جدول بودیم خلیل‌زاده: اگر از اول فصل همینطور حمایت می‌شدیم بالای جدول بودیم
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: دست تماشاگران واقعی سپاهان را می‌بوسم. اگر از ابتدای فصل به همین شکل ما را حمایت می‌کردند الان بالای جدول بودیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد شجاع خلیل‌زاده شامگاه جمعه و پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازی سنگینی بود و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز حساس آن را کسب کنیم تا نیم نگاهی به سهمیه آسیایی داشته باشیم.
وی ادامه داد: نباید کاری به نتایج تیم‌های دیگر داشته باشیم و حواسمان باید به مسابقات خودمان باشد تا بتوانیم در جایگاه چهارم جدول قرار بگیریم تا در صورت قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی، به سهمیه آسیایی برسیم.
وی در مورد حضور تماشاگران در دیدار امروز گفت: دست تماشاگران واقعی سپاهان را می‌بوسم. اگر از ابتدای فصل به همین شکل ما را حمایت می‌کردند الان بالای جدول بودیم.
خلیل‌زاده در مورد بهبود روند سپاهان با حضور زلاتکو کرانچار بیان داشت: در بازی‌های قبلی هم خوب بازی می‌کردیم ولی نتیجه نمی‌گرفتیم. 2 سال با کرانچار کار کردم. ابتدا از زحمات عبدالله ویسی تشکر می‌کنم و خوشبختانه توانستیم با کرانچار خوب عمل کنیم و امیدوارم این نتایج ادامه‌دار باشد و سپاهان بتواند در فصل بعد قهرمان شود.
وی در مورد دعوت به تیم ملی اظهار کرد: آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن تیم ملی را بپوشد. تمام تلاشم را برای رسیدن به تیم ملی انجام می‌دهم ولی دعوت بازیکنان نظر سرمربی تیم ملی است. چه من باشم و چه نباشم آرزوی موفقیت تیم ملی را دارم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها