X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1396, 22:07
کد خبر: 22555
خبرنگار: panahi
نظرات: 22

الان فقط به بازی با صبا فکر می‌کنیم

کرانچار: پیروزی مقابل گسترش سزاوارانه و شیرین بود

کرانچار: پیروزی مقابل گسترش سزاوارانه و شیرین بود کرانچار: پیروزی مقابل گسترش سزاوارانه و شیرین بود
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: این پیروزی سزاوارانه و شیرین بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، زلاتکو کرانچار شامگاه جمعه و پس از برتری تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: این برد سزاوارانه و شیرین بود و همانطور که دیروز در نشست خبری و همچنین به بازیکنان اعلام کرده بودم، بازی پرفشاری را تجربه کردیم.
وی افزود: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به بازی مسلط بودیم؛ چند موقعیت خوب شوت‌زنی داشتیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در نیمه نخست توانستیم گل اول را بزنیم و انتظار این را داشتیم که گسترش با تغییرات زیادی در نیمه دوم ظاهر شود که همین اتفاق هم افتاد و بازیکنان ما توانستند حملات حریف را کنترل کنند و باید از دروازه‌بانمان هم تمجید کنم که توانست چند موقعیت تیم حریف را مهار کند.
کرانچار ادامه داد: ما نه فقط در نیمه دوم بلکه از ابتدای نیمه اول کنترل بازی را در دست داشتیم اما متأسفانه در پاس‌های نهایی کمی به مشکل برمی‌خوردیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد ناهماهنگی بازیکنان تیمش گفت: با نظر شما موافقم، ما می‌توانیم این نقص را بهبود ببخشیم و باید تمرینات خود را اصلاح کنیم.
وی در مورد حضور پرشور هواداران سپاهان در ورزشگاه بیان داشت: از طرف خودم و بازیکنان و کادرفنی از تمام تماشاگران تشکر می‌کنم که توانستند هماهنگی خوبی داشته باشند و امیدوارم در بازی‌های آینده باز هم به ورزشگاه بیایند و از سپاهان حمایت کنند. از بازیکنان هم خواستم با بازی و نتیجه خوب از حمایت هواداران قدردانی کنند.
کرانچار در مورد سه بازی آینده تیمش اضافه کرد: از فردا نگاهمان را به بازی با صبا می‌اندازیم و قبلاً هم گفتم که پله پله جلو می‌رویم. هدف ما جایگاه چهارمی و کسب سهمیه آسیا است و اگر بتوانیم رتبه چهارم را کسب کنیم یک گام بزرگ برداشته‌ایم و اینکه بخواهیم به تمام بازی‌های آینده نگاه بیندازیم اشتباه است. فقط به بازی با صبا فکر می‌کنیم که بازی سختی هم است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها