X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1396, 22:22
کد خبر: 22556
خبرنگار: panahi
نظرات: 1

هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود

میرزایی: به این برد خیلی نیاز داشتیم/ هواداران سنگ‌تمام گذاشتند

میرزایی: به این برد خیلی نیاز داشتیم/ هواداران سنگ‌تمام گذاشتند میرزایی: به این برد خیلی نیاز داشتیم/ هواداران سنگ‌تمام گذاشتند
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: به پیروزی مقابل گسترش فولاد خیلی نیاز داشتیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد رضا میرزایی شامگاه جمعه در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز به خبرنگار ایمنا گفت: به برد در این بازی خیلی نیاز داشتیم. بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و موفق شدیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.
وی در مورد امیدوار شدن سپاهان به کسب سهمیه آسیایی افزود: با برد امروز به آسیایی شدن امیدوارتر شدیم و امیدوارم با کسب سه امتیاز دیدار با صبا شانس خود برای کسب سهمیه را بیشتر کنیم.
میرزایی در مورد اینکه صبا برای نیفتادن می‌جنگد و بازی مقابل این تیم سخت است گفت: مسلماً بازی سختی است و هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود ولی ما برای برد به قم می‌رویم و امیدوارم با شکست این تیم بتوانیم به سمت کسب سهمیه آسیا پیش برویم.
مهاجم تیم فوتبال سپاهان در مورد روان‌تر شدن بازی این تیم گفت: کرانچار مربی با دانشی است که با سپاهان قهرمان شده است. به هر حال حضور او در کسب این نتایج بی‌تأثیر نبوده است.
میرزایی بیان داشت: از تماشاگران سپاهان در روزی که می‌توانستند کنار خانواده‌های خود باشند به ورزشگاه آمدند و برای تیم سنگ‌تمام گذاشتند. از آنها تشکر می‌کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها