X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1396, 23:59
کد خبر: 22561
خبرنگار: panahi
نظرات: 4

هواداران به ما انگیزه می‌دهند

غلامی: دست‌رنج ویسی هستیم/ سبک جدیدی را تجربه می‌کنیم

غلامی: دست‌رنج ویسی هستیم/ سبک جدیدی را تجربه می‌کنیم غلامی: دست‌رنج ویسی هستیم/ سبک جدیدی را تجربه می‌کنیم
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: با نغییراتی که در تیم به‌وجود آمده است سبک جدیدی را تجربه می‌کنیم که تا الان هم خوب جواب داده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، عارف غلامی پس از پیروزی مقابل تیم گسترش فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. با تغییراتی که در چند هفته اخیر داشتیم هم جو عوض شده است و هم اینکه بازیکنان سبک جدیدی را تجربه می‌کنند که تا الان هم خوب جواب داده است.
وی با اشاره به اینکه ما جوانان از دست‌رنج‌های عبدالله ویسی هستیم، عنوان کرد: تا جایی که در جریان هستیم کادر فنی جدید از ما راضی است. هم از کادر فنی گذشته و هم کادر فنی جدید تشکر می‌کنم.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اینکه رقابت در دفاع راست سپاهان سخت است و چند بازیکن خوب در این پست داریم و در حال حاضر شما از همه جلوتر هستی، گفت: ما تلاش خود را می‌کنیم و این نظر سرمربی است که تصمیم می‌گیرد چه کسی در زمین بازی کند. به من اعتماد کردند و من هم جواب اعتماد کادر فنی را می‌دهم.
غلامی افزود: برای چهارمی می‌جنگیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم سهمیه را بگیریم.
وی عنوان کرد: تمام فکر و ذهنمان دو، سه بازی باقی‌مانده است. آخرین بازی هم 15 اردیبهشت ماه است که پس از آن هم به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوم. 31 اردیبهشت ماه هم مسابقات انتخابی جام جهانی است که امیدوارم بتوانیم افتخارآفرینی کنیم.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان در خصوص جوی که امروز در ورزشگاه حاکم بود و رونمایی از پرچم 400 متری سپاهانی‌ها، اظهار داشت: همین چیزها است که به ما انگیزه می‌دهد و امیدواریم با بردهای پیاپی بتوانیم جواب زحمات هواداران را بدهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها