X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 فروردین 1396, 12:42
کد خبر: 22570
خبرنگار: khani
نظرات: 7

کرانچار مربی بزرگی است

جپاروف:به کسب سهمیه آسیایی مصمم هستیم

جپاروف:به کسب سهمیه آسیایی مصمم هستیم جپاروف:به کسب سهمیه آسیایی مصمم هستیم
هافبک ازبکستانی سپاهان گفت:ما به کسب سهمیه آسیایی مصمم هستیم چون سپاهان یکی از تیم های باسابقه در آسیا است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، سرور جپاروف، هافبک ازبکستانی سپاهان که در چند بازی ابتدایی حضورش در این تیم عملکرد درخشانی نداشت، در بازی های اخیر توانسته به یکی از مهره های اصلی تیمش تبدیل شود. این بازیکن دیروز هم یک شوت را به سمت دروازه گسترش فولاد روانه کرد که به تیر دروازه خورد اما در نهایت با گل احسان حاج صفی سپاهان برنده بازی شد و به رده چهارم صعود کرد. در همین گفت و گویی با این بازیکن ازبکستانی که فصل آینده برای استقلال بازی می کند، ترتیب دادیم.
باید گل های بیشتری می زدیم
سرور جپاروف درباره برتری روز گذشته سپاهان مقابل گسترش فولاد به خبرنگار کاپ اظهار داشت: تیم ما هماهنگی خوبی پیدا کرده و با حضور مربی جدید انگیزه بازیکنان هم بالا رفته است. دیروز هم بازی خوبی ارائه دادیم و می توانستیم گل های بیشتری هم به گسترش بزنیم اما به هر حال مهم 3 امتیاز بازی بود که توانستیم بگیریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم. امیدوارم در 3 بازی بعدی هم این روند را ادامه دهیم.
به کسب سهمیه مصمم هستیم
وی درباره شانس سپاهان برای کسب سهمیه آسیایی گفت: ما تمام تلاش خود را می کنیم که در هفته های آینده مکان چهارم جدول را حفظ کنیم. فکر می کنم در صورتی که به عنوان چهارمی برسیم، شانس داریم که با قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی به سهمیه آسیا دست پیدا کنیم. از هواداران سپاهان هم می خواهم که مثل دیروز در بازی های آینده از ما حمایت کنند تا هر 3 بازی را با برد پشت سر بگذاریم. ما به کسب سهمیه آسیایی مصمم هستیم چون سپاهان یکی از تیم های باسابقه در آسیا است و می تواند بعد از یک سال غیبت دوباره در این رقابت ها شرکت کند.
کرانچار مربی بزرگی است
هافبک ازبکستانی سپاهان در خصوص تغییرات روی نیمکت این تیم و سرمربیگری کرانچار تصریح کرد: من بازیکن سپاهان هستم و نقشی در تعیین کادرفنی ندارم. با عبدالله ویسی هم روزهای خوبی را داشتیم اما نظر مدیریت باشگاه بود که کرانچار روی کار بیاید. البته آنطور که من می دانم این مربی قبلا با سپاهان قهرمانی لیگ را هم به دست آورده و مربی سطح بالایی است. از کار با او راضی هستم و امیدوارم بتوانیم به نتایجی که در این 2 هفته گرفتیم، ادامه دهیم.
4 امتیاز برای استقلال خوب بود
جپاروف که سابقه بازی در لوکوموتیو تاشکند را دارد، درباره دیدار استقلال مقابل این تیم گفت: من بازی برگشت 2 تیم را به خاطر همزمانی با تمرین سپاهان به صورت کامل ندیدم. با این حال به نظرم استقلال توانست نتیجه خوبی در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت مقابل لوکوموتیو بگیرد. 4 امتیازی که استقلال از لوکوموتیو گرفت، می تواند باعث صعود آنها شود. البته استقلال 2 بازی سخت دیگر هم دارد و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.
امیدوارم استقلال و لوکوموتیو صعود کنند
وی ادامه داد: امیدوارم نتایج در این گروه طوری رقم بخورد که هم استقلال صعود کند و هم لوکوموتیو. این 2 تیم استحقاق حضور در مرحله بعدی را دارند. شرایط طوری است که چیزی قابل پیش بینی نیست اما هر 2 تیم با برتری در بازی های آینده خود می توانند صعود کنند.
جپاروف
با استقلال قرارداد دارم اما...
جپاروف درباره وضعیتش در انتهای فصل خاطرنشان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست و به پایان فصل فکر نکرده ام. من فعلا بازیکن سپاهان هستم و 3 بازی مهم دیگر در پیش داریم. بعد از ان هم با استقلال قرارداد دارم و باید ببینم که وضعیتم چه می شود. با این حال هنوز تصمیم خاصی نگرفتم.
برابر تیم کی روش کار سختی داریم
بازیکن تیم ملی ازبکستان در پایان در خصوص رویارویی با ایران در خردادماه سال 96 گفت: رقابت در گروهی که قرار داریم، بسیار سخت است. ایران توانست پیروزی های خوبی را به دست بیاورد و خودش را کمی جدا کرد. آنها شانس بیشتری برای صعود دارند اما ما و کره جنوبی هم دارای شانس بالایی هستیم. ما یک بازی سخت با ایران در ورزشگاه آزادی داریم. می دانیم که ایران به راحتی شکست نمی خورد و حتی دروازه اش هم تا به حال باز نشده است. امیدوارم بتوانیم با یک نتیجه خوب از تهران خارج شویم تا همچنان به صعود از این گروه امیدوار بمانیم. امیدوارم از این گروه هم ایران و ازبکستان به جام جهانی برسند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها