X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 فروردین 1396, 16:12
کد خبر: 22574
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 22

با بازگشت نویدکیا موافقم

طاهری: جوانگرایی بس است، به فکر نتیجه باشیم

طاهری: جوانگرایی بس است، به فکر نتیجه باشیم طاهری: جوانگرایی بس است، به فکر نتیجه باشیم
مدیرعامل سپاهان ضمن بیان این مطلب که از عملکرد کرانچار راضی بوده، نسبت به تمدید قرارداد این مربی کروات اظهار امیدواری کرده و گفت با پیشنهاد حضور نویدکیا در کادرفنی موافقت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد محسن طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی سپاهان مقابل گسترش فولاد تبریز، اظهار کرد: خدا را شکر تیم بازی به بازی بهتر می‌شود و امیدواریم در پایان فصل به مقام چهارمی دست پیدا کنیم. اگر روی سکوی چهارم بایستیم بحث تراکتورسازی و نفت تهران مطرح است و اگر تراکتور بتواند قهرمانی جام حذفی را کسب کند ما سهمیه آسیایی را به عنوان سومین تیم کسب خواهیم کرد بنابراین در گام اول وظیفه ما کسب مقام چهارمی است و امیدواریم این اتفاق بیفتد. مقداری از این کار دست ما و مقدار دیگرش نیز دست ذوب‌آهن و رقیبانی مثل پیکان و بازی‌های آینده آنهاست.

وی در مورد آشتی دوباره هواداران با سپاهان و حمایت پرشور آنها بعد از بازگشت کرانچار، گفت: هواداران همیشه خوب بودند گرچه با آمدن کرانچار حمایت‌شان بیشتر شد اما آنها هیچگاه ما را ترک نکردند و ورزشگاه در بازی‌های سپاهان هیچ وقت خالی نبوده است. هواداران سپاهان همیشه پشتیبان ما بودند و اینکه الان بیشتر به ورزشگاه می‌آیند باید از آنها قدردان باشیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا ماندن کرانچار منوط به کسب نتایج مثبت در پنج هفته پایانی بوده است، توضیح داد: بحث نتیجه را با کرانچار نکردیم و ماندنش منوط به روال تیم و توانایی‌هایی است که سپاهان از خودش نشان می‌دهد. در این میان ممکن است سپاهان یک بازی را ببازد اما ما رشد تیم را مدنظر قرار می‌دهیم و با حمایت کارخانه فولاد سپاهان و دکتر سبحانی امیدواریم بتوانیم با قدرت بیشتری ادامه دهیم.

طاهری افزود: تا اینجای کار از کرانچار راضی هستیم و ادامه همکاری به دو سه هفته پایانی بر می‌گردد. قراردادی که با او بسته‌ایم تا پایان فصل است اما توافق‌مان با کرانچار مشروط بوده و امکان تمدید وجود دارد.

وی همچنین درباره احتمال بازگشت محرم نویدکیا و محمود کریمی به سپاهان و حضور این دو به عنوان مربی در کنار کرانچار به ایسنا، گفت: کرانچار در این مورد با من صحبتی نکرده اما اگر پیشنهادش را بدهد قطعا قبول می‌کنم. به هر حال یکسری مسائل وجود دارد که در اختیار سرمربی است و من مدیرعامل نمی‌توانم با عناد با آن برخورد کنم مگر اینکه با استراتژی باشگاه متضاد باشد اما این دو (نویدکیا و کریمی) از بزرگان فوتبال سپاهان بوده و سال‌ها برای موفقیت این باشگاه زحمت کشیده‌اند. قطعا از این پیشنهاد استقبال می‌کنم و خوشحالم که کرانچار به این نتیجه رسیده که از این دو استفاده کند.

طاهری در پاسخ به این پرسش که آیا بندی در قرارداد کرانچار در خصوص استفاده از دستیاران ایرانی وجود دارد؟ به ایسنا گفت: ایشان خودش دستیارانش را انتخاب کرده و اتفاقا مربیان ایرانی نیز مدنظرش هستند. در چنین شرایطی چرا باید به استفاده از مربیان ایرانی وادارش کنم و شرط بگذارم؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در پایان درباره استراتژی باشگاه برای فصل آینده و اینکه جوانگرایی را ادامه خواهد داد یا نه؟ گفت: مگر یک تیم چند بار می‌تواند جوانگرایی کند. اکنون دیگر باید به فکر نتیجه هم باشیم. در بازی‌های آخر فصل دیدید بازیکنان جوان چقدر توانایی خودشان را نشان دادند. خوشبختانه امسال توسط مربی پیشین و فعلی پوست‌اندازی انجام شده و امیدواریم ادامه داشته باشد اما اگر در آینده بازیکن جوانی بخواهد به ما اضافه شود باید توانایی بسیار بیشتری از بازیکنان فعلی ما داشته باشد چون بازیکنان جوان ما آمادگی بسیار خوبی دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها