X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 فروردین 1396, 09:05
کد خبر: 22585
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

سه هفته و چهار امتیاز

فرار بزرگ اصفهانی‌ها از دست رقبا

فرار بزرگ اصفهانی‌ها از دست رقبا فرار بزرگ اصفهانی‌ها از دست رقبا
تیم‌های اصفهانی با برتری برابر حریفان این هفته خود سه هفته مانده به اتمام رقابت‌های لیگ شانزدهم یک شکاف نسبتاً مطمئن چهارامتیازی با رقبای تعقیب‌کننده به وجود آوردند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، تا پیش از آغاز رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر هشت تیم ذوب‌آهن، سپاهان، پیکان، پدیده، نفت تهران، گسترش فولاد، استقلال خوزستان و حتی فولاد با شدت و ضعف همچنان برای رسیدن به جایگاه چهارمی تا پیش از بسته شدن پرونده لیگ شانزدهم شانس داشتند اما فعل و انفعالات این هفته از رقابت‌ها به شکل جالبی به نفع تیم‌های اصفهانی رقم خورد به گونه‌ای که در پایان مسابقات هفته بیست و هفتم یک فاصله نسبتاً مطمئن چهار امتیازی بین ذوب‌آهن و سپاهان با تیم‌های رده ششمی و هفتمی نفت و پیکان ایجاد شد.
طبیعتاً جبران فاصله چهارامتیازی سه هفته مانده به اتمام مسابقات روی کاغذ هنوز کاملاً ممکن است اما در عمل بسیار دشوار به نظر می‌رسد به خصوص که سخت بتوان تصور کرد که هر 2 تیم اصفهانی هماهنگ با یکدیگر بخش بزرگی از امتیازات باقیمانده را از دست بدهند.
این شکاف نسبتاً مطمئن به وجود آمده بین ذوب‌آهن و سپاهان با رقبای تعقیب‌کننده البته بیش از آنکه از سر تصادف باشد مرهون تلاش تیم‌های اصفهانی است که از تقابل 6 امتیازی با حریفان این هفته خود با دست کاملاً پُر بیرون آمدند.
با این اوصاف، هرچقدر سخت بتوان حدس زد که از بین ذوب‌آهن و سپاهان در نهایت کدامیک رتبه چهارم لیگ شانزدهم را از آن خود می‌کند اما از همین حالا می‌توان پیش‌بینی نمود که این جایگاه در پایان فصل احتمالاً نصیب یکی از 2 تیم اصفهانی می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها