X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 فروردین 1396, 11:01
کد خبر: 22586
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 20

سرپرست تیم سپاهان اظهار داشت

جباروف تمایل دارد در سپاهان بماند/ شجاع خلیل زاده را ناراحت کردند

جباروف تمایل دارد در سپاهان بماند/ شجاع خلیل زاده را ناراحت کردند جباروف تمایل دارد در سپاهان بماند/ شجاع خلیل زاده را ناراحت کردند
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت کادر فنی این تیم برای فصل آینده، مذاکره پرسپولیس با شجاع خلیل زاده و حفظ سرور جباروف توضیحاتی را ارائه داد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی اخوان، درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان اصفهان در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ گفت: ما از بازی پرسپولیس به بعد خوب کار کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. به دنبال این هستیم که در بازی های باقیمانده بهتر کار کنیم و به امید خدا سهمیه آسیایی را به دست بیاوریم.

وی افزود: رقابت نزدیکی با ذوب آهن در جدول داریم و شرایط طوری است که حسرت امتیازات از دست رفته را می خوریم ولی به هر حال همیشه تمام تیم های فوتبال دچار این وضعیت می شوند. به دنبال این هستیم که اگر امسال نشد، سال آینده تیم خوبی برای گرفتن نتایج بهتر روانه میدان کنیم.

سرپرست سپاهان درباره ادامه همکاری این باشگاه با زلاتکو کرانچار سرمربی فعلی این تیم تصریح کرد: وقتی همه چیز خوب باشد، بهتر است با این مربی ادامه داد. با این حال این مسئله به نظر مسئولان باشگاه بستگی دارد.

اخوان در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه سپاهان سرور جباروف بازیکن ازبکستانی را حفظ خواهد کرد یا این بازیکن به استقلال بر می گردد؟ گفت: باید بگویم جباروف یک نظم دهنده عالی در میانه میدان است. ضمن اینکه یک بازیکن بی حاشیه هم محسوب می شود و کارش را به خوبی انجام می دهد. ماندن جباروف در سپاهان به نظر خودش و باشگاه بر می گردد ولی در مجموع باید بگویم تمایل دارد در تیم ما بماند.

وی همچنین درباره وضعیت شجاع خلیل زاده و اینکه گفته می شود این بازیکن با پرسپولیس برای فصل بعد تمام کرده است خاطرنشان کرد: نمی دانم شجاع با پرسپولیس تمام کرده یا نه ولی نظر شخصی بنده این است که شجاع را حفظ کنیم. دلمان می خواهد این بازیکن قراردادش را با سپاهان تمدید کند چون برای ما خیلی خوب بازی کرده است. یکسری مسائل و بعضی افراد باعث ناراحتی خلیل زاده شده اند که ما هم در تلاش هستیم این مسئله را برطرف کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها