X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 فروردین 1396, 12:40
کد خبر: 22587
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 9

کار سخت سپاهان برای کسب سهمیه

کدام تیم چهارم می شود؟

کدام تیم چهارم می شود؟ کدام تیم چهارم می شود؟
دو تیم اصفهانی برای کسب سهمیه آسیایی چشم به چهارمی در لیگ دارند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از وب سایت نود، حضور تراکتورسازی در فینال جام حذفی باعث شده تا چهارم شدن در این فصل لیگ برتر رتبه ارزشمندی باشد. تراکتورسازی اگر قهرمان جام حذفی شود آن موقع تیم چهارم لیگ هم سهمیه حضور در آسیا را کسب می کند.

بی دلیل نیست که بسیاری از تیم ها عزم خود را جزم کردند تا به رده چهارم برسند. تا پیش از بازی‌های این هفته، حدود ۱۰ تیم برای چهارم شدن شانس داشتند اما نتایج بازی های هفته بیست و هشتم به گونه ای رقم خورد که حالا این رقابت تبدیل به رقابت کاملا اصفهانی شده است. ذوب آهن و سپاهان تیم های چهارم و پنجم جدول بازیهای این هفته خود را بردند تا همچنان چهارم و پنجم باقی بمانند.

این در حالی است که نفت تهران، پیکان، پدیده، گسترش فولاد، فولاد و استقلال خوزستان با برنده نشدن در این هفته، تقریبا شانس چهارم شدن را از دست دادند.

در بالای جدول ذوب آهن و سپاهان با ۳۹ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل چهارم و پنجم اند. دو تیم نفت تهران و پیکان چهار امتیاز کمتر از اصفهانی‌ها دارند و با این حساب به احتمال فراوان ذوب آهن یا سپاهان در پایان لیگ چهارم می شود.

بازیهای باقیمانده این دو تیم اصفهانی نشان می دهد که سپاهان کار به مراتب سخت تری برای چهارم شدن دارد.

این تیم تفاضل گل کمتری نسبت به ذوب آهن دارد و از طرفی سه بازی بسیار سخت دارد. سپاهان این هفته میهمان صبای قم است. تیمی که برای بقا می جنگد و برای شکست دادن سپاهان انگیزه زیادی دارد.

دو بازی آخر سپاهان هم به مراتب سخت تر است. شاگردان زلاتکو کرانچار در هفته بیست و نهم میزبان تراکتورسازی اند و در هفته آخر میهمان استقلال خواهند بود. تراکتورسازی و استقلال برای دوم شدن باهم رقابت دارند و به دنبال شکست دادن سپاهان خواهند بود. بازی های سپاهان آنقدر سخت است که شاید این تیم همین رتبه پنجم خود را از دست بدهد.

در آنسو ذوب آهن اما خیالی تقریبا آسوده دارد. این تیم این هفته میزبان تیم انتهای جدولی ماشین سازی است و احتمالا سه امتیاز این باز را برای خودش کنار گذاشته است. ذوب آهن سپس به مصاف قهرمان لیگ، پرسپولیس، می‌رود. ذوبی‌ها امیدوارند پرسپولیس چندان برای آن بازی انگیزه نداشته باشد. بازی آخر ذوب آهن هم یک دیدار خانگی مقابل پدیده است. ذوب آهن از این سه بازی حداقل شش امتیاز برای خودش کنار گذاشته و به مراتب کار ساده تری برای چهارم شدن دارد.

بازی های باقیمانده سپاهان:

هفته بیست و هشتم: صبای قم- سپاهان
هفته بیست و نهم: سپاهان -تراکتورسازي
هفته سی‌ام: استقلال تهران-سپاهان

بازی های باقیمانده ذوب آهن:

هفته بیست و هشتم: ذوب آهن-ماشین سازی تبریز
هفته بیست و نهم: پرسپولیس -ذوب آهن
هفته سی‌ام: ذوب آهن-پدیده خراسان
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها