X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 فروردین 1396, 15:37
کد خبر: 22589
خبرنگار: talaei
نظرات: 5

تراکتورسازی استقلال تعیین کننده نیست

نقش پررنگ سپاهان در تعیین نایب قهرمان

نقش پررنگ سپاهان در تعیین نایب قهرمان
نقش پررنگ سپاهان در تعیین نایب قهرمان
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از "ورزش سه"، با مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در هفته ی بیست و هفتم لیگ برتر رقابت دو تیم برای کسب عنوان نایب قهرمانی نبرد اصلی در لیگ برتر است
استقلال و تراکتورسازی با فاصله یک امتیاز برای حضور در رتبه دوم لیگ و کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان تلاش می کنند و باید روز پنجشنبه در دیداری 6 امتیازی به مصاف یکدیگر بروند. دیداری که هر چند همواره حساسیت های زیادی داشته و حواشی زیادی از هفته ها پیش برای آن ایجاد شده اما به نظر می رسد سرنوشت نهایی دو تیم را مشخص نخواهد کرد
استقلال؛ دیدار سخت با دو مدعی
استقلال پس از دیدار با تراکتورسازی دو بازی سخت با دو تیم با انگیزه پیش روی خود دارد. پدیده در نیم فصل دوم عملکردی فوق العاده داشته و برای حضور در رتبه چهارم تلاش می کند. شاگردان مهاجری امیدوارند بتوانند امسال با کسب رتبه چهارم لیگ برتر سهمیه ی آسیایی به دست آورند و به همین دلیل رقیب سر سختی برای استقلال در مشهد هستند. همچنین آبی ها در هفته ی پایانی لیگ در تهران میزبان سپاهان اصفهان خواهند بود. زرد پوشان بعد از حضور کرانچار کاملا متحول شده اند و رقابت نزدیکی با ذوب آهن و دیگر تیم ها برای بازگشت به آسیا دارند. استقلال باید با دو تیم با انگیزه رقابت کند و این موضوع نشان می دهد حتی برد در تبریز نیز رتبه دوم این تیم را نهایی نمی کند.
تراکتورسازی؛ کم انگیزگی نفت شانس بزرگ قلعه نویی
شاگردان قلعه نویی نیز دو دیدار حساس بعد از بازی پنجشنبه پیش روی خود دارند. قرمزها در هفته چهاردهم در اصفهان به مصاف سپاهان خواهند رفت تا در نقش جهان روز سختی در انتظار این تیم باشد. تراکتوری ها در هفته ی پایانی لیگ در تبریز مانند لیگ چهاردهم میزبان نفت تهران هستند که البته با توجه به مشکلاتی که دارد، حریف چندان سختی برای تراکتوری ها نیست و با توجه به بازی دوباره با تراکتور در فینال جام حذفی، در این دیدار تمام توان خود را نشان نخواهد داد. این موضوع برای قلعه نویی شانس بزرگی است که می تواند روی سه امتیاز بازی آخر به شکل ویژه ای حساب باز کند.
بازی های سخت دو تیم نشان می دهد برنده ی بازی فینال گونه ی پنجشنبه نمی تواند پس از پایان مسابقه رتبه ی خود در جدول را قطعی کند و سپاهان با توجه به بازی رو در رو با استقلال و تراکتورسازی نقش پررنگی در رتبه این دو تیم خواهد داشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها