X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 فروردین 1396, 12:20
کد خبر: 22595
خبرنگار: khani
نظرات: 6

جپاروف از سپاهان رضایت دارد

اخوان: کرانچار، خلیل زاده را می خواهد

اخوان: کرانچار، خلیل زاده را می خواهد اخوان: کرانچار، خلیل زاده را می خواهد
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: کرانچار و باشگاه سپاهان خواهان تمدید قرارداد با او هستند و باید دید خود این بازیکن چه تصمیمی می گیرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفت و گو با کاپ، درباره مذاکره پرسپولیسی ها با شجاع خلیل زاده گفت: قرارداد شجاع آخر این فصل به پایان می رسد. کرانچار و باشگاه سپاهان خواهان تمدید قرارداد با او هستند و باید دید خود این بازیکن چه تصمیمی می گیرد. در مورد اینکه آیا پرسپولیسی ها با او مذاکره کرده اند چیزی نمی دانم و چیزی هم از وی نپرسیده ام.
وی در مورد اینکه شجاع خلیل زاده در این فصل از شعارهای برخی هواداران سپاهان رنجیده شده و این موضوع هم در پرسپولیسی شدن وی نقش تاثیرگذاری خواهد داشت، تاکید کرد: در کجای ایران طرفداران تیم های دیگر اذیت نمی کنند. در تهران هم این اتفاقات می افتد اما چون اصفهان شهر کوچکتری نسبت به تهران است این موضوعات بیشتر به چشم می آید.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره اظهار نظر اخیر منصوریان مبنی بر اینکه به جپاروف برای فصل اینده نیاز دارند، گفت: جپاروف با استقلال رضایت دارد و باید ببینیم در پایان فصل چه تصمیم خواهد گرفت. تا آنجا که می دانم و شواهد نشان می دهد او راضی به ماندن در سپاهان است هرچند که خود من هنوز با وی در این زمینه صحبت نکرده ام و اگر هم مسئولان باشگاه با او مذاکره ای داشته اند از آن بی اطلاعم. همانطور که گفتم باید ببینیم وی در پایان فصل چه تصمیمی می گیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها